⚡01⚡

251 43 22
                                    

Sudah malam-malam pun Woong oppa suruh pergi beli supering. Dia tak kasihankah dekat adiknya yang comel ini, entah diganggukah, dikacaukah, diusikkah? Mentang-mentanglah rumah dekat saja dengan minimart, suka suki je buli aku.

Aku menyepak batu yang menghalang jalan. Batu kecil saja, memang sengaja nak sepak.

Tiba-tiba saja telefon pintar di poket sweaterku berbunyi menandakan ada message masuk.

"Ah Seungyoun rupanya.."

Uyon kayu🐳
online

Halu anda disana,
Dah siap hw tk?

Hula saiya disini,
Mestilah dah!

Wah..snap jwpn
untuk saya bole?

Wah,tak boleh!

Hm..but why?

Saya kat kedai la!

Saya tunggu awak
balik kedai la..

Amboi!

Aduh!

Aku terjatuh akibat tersadung bendul minimart ini. Itulah, siapa suruh leka sangat!

Tiba-tiba angin sejuk menyapa kulit. Aih, sudahlah sunyi saja malam ni. Rasanya kaki aku terseliuh. Aku memandang sekeliling ingin meminta bantuan.

Eh, dia... Lelaki kemeja putih tu!

"Hei awak? Tak mahu tolong saya ke?" tanyaku kepadanya.

Dia memandangku pelik tapi tidak bersuara.

"Ya..saya bercakap dengan awaklah lelaki baju putih."

"K-kau...boleh nampak aku?" katanya.

Soalan bodoh apa yang dia tanya ni? Sudah tentulah dia elok berdiri tegak di hadapan minimart ini. Takkan aku sudah buta pula tidak nampak dia.

TO MY WORLD II ; SEUNGWOOWhere stories live. Discover now