30

212 29 23
                                                  

•Cinta mereka itu disatukan dengan satu tragedi.•
•Tapi mereka dipisahkan dengan kebenaran silam.•

✓✓✓


 ✓✓✓

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

G

a eun sangat terkejut melihat keadaan Wooseok yang dikelilingi berbotol-botol soju.

Ga eun menutup mulutnya yang ternganga lama.

"Wooseok,eot...eotteokhae?"

"Ouh,Wooji ke?Dah balik?"

Ga eun menitiskan air mata satu per satu.
Sedih.
Hampa.
Melihat kawannya sebegitu.

Tanpa berfikir panjang,Ga eun terus mengutip botol-botol soju yang berhamburan.

tskk..tskk..tskk..

Suara tangisan Ga eun tidak dapat dikawal.Entah mengapa dia terlebih-lebih pula yang menangis.

"Wooji,kenapa menangis?"

Ga eun tidak tahan lagi.Dia yang sepatutnya dipanggil malahan nama Wooji pula yang diulang-ulangnya.

Sambil air matanya
keluar berjujuran ,Ga eun memegang muka Wooseok yang sedang tertunduk.

Wooseok memegang kembali tangan Ga eun yang menyentuhnya.

"Wooji?"

"Tskk..tskk...TAK!Aku Ga eun lah!Tengok muka aku.Tengok mata aku!"

"Hahahaha,Wooji."

"Kau dah mabuk Wooseok.Sedarlah!"
sambil mengoncang-goncang badan Wooseok.

Wooseok ketawa mengilai diselang selikan oleh air matanya yang sedang mengalir.

"Kau bukan Wooji eh?Kalau bukan,aku pergi cari Woojilah."

Wooseok berdiri sambil memegang botol soju di tangan kanannya manakala Ga eun tidak dapat berkata apa-apa selain menarik seluar Wooseok untuk menghentikannya.

"Kau nak pergi mane?"

"Cari Wooji lah.Kau bukan Wooji kan?"

Langkahnya seperti anak yang baru pandai berjalan.Terhuyung hayang kerana mabuk.

"Tunggu jap eh,nak pergi cari Wooji dulu.Bye!"

Ga eun memerhatikannya sahaja dengan pandangan layu.

Selang beberapa minit,bunyi dentuman kereta kedengaran.

Ga eun berlari keluar untuk melihat puncanya.

"Wo..woseokk!"

Tanpa mengenakan sebarang alas kaki,Ga eun sekali lagi berlari mendapatkan Wooseok yang sudah terbaring kaku berlumuran darah oleh kerana dilanggar kereta.

"Wooseok!Wooseok!bangunlah!"

Ga eun menjerit seperti orang hilang akal.

"Wooseok!!bangun lah woi.Tak kesian Wooji ke."

Dia menampar-nampar pipi Wooseok untuk mengejutkannya walhal Wooseok tidak aku bangun pun walaupun dia menyimbah dengan bertan-tan air.

"Tolong..Tolong..Tolong.."
Ga eun menjerit meminta pertolongan.
Tidak henti-henti.

End or not?


Not yet.

Calling Me Appa or Oppa?[Kim Wooseok]Where stories live. Discover now