اقتباس ل (حامي العمري)❤😌

47.2K 1.5K 82
                                    

ومعانا اقتباس للباشا 😂😎

يعني الوحش بتاعنا يعني حامي باشا العمري 😌❤

#اقتباس_لاتؤذوني_في_عائشة_2


اسيبكم مع الاقتباس ومتنسوش تكتبولي رأيكم فيه 😌❤

_واحد طعن بسكينه...والتاني ضرب رصاصة ... والتالت خدهم وجريوا.

هيبة... سطوة... جبروت وكأن العيار الناري الذي أصابه أزاد من عتمته بل سارع في القضاء على أي بقعة نور هنا.... كان ماكرا وأصبح أكثر مكرا....كان وحشا قاتلا ولكن كانت هناك طريقة لترويضه أما الآن فتاهت كل الطرق ولم يبق سوى سطوته!

قميص أسود يضم عضلاته البارزة وسترة سوداء طويلة زادت من أناقته وهيبته... وسروال بنفس اللون... وكأن العتمه جزء لا يتجزأ منه.

رفع رأسه عاليا بثقه وهو يراهم الثلاث مكبلين أمامه... من ظنوا أنهم نجوا من هلاكه ولكن الهلاك صدمهم بقبضته.

ابتسم ابتسامه جانبيه واثقه واقترب بخطوات هادئه بثت الرعب في قلوبهم.... ولما لا لقد ذاقوا عذابه من قبل..يوم أن حاولوا قتله صارعهم بكل بسالة كوحش ضاري ولولا لحظة غفل فيها لقضي عليهم لامحال يومها.

_ها... تحبوا نبدأ بمين الأول ياوحوش؟!

نطق بها وقد بزغت ابتسامته ولكن الشراسه التي غلفت نبرته أماتتهم نظر كل منهم للآخر بذعر

في حين رفع هو يداه الاثنان هاتفا بإلتواء : أنا جايلكم فاضي اهو من غير رجالة ولا سلاح... عايز اوريكم ان بصمات حامي العمري وجعها أكبر بكتير من وجع أي سلاح يخطر على بالكم.

نطق أحدهم أخيرا بخوف : ياباشا اقسم بالله احنا.....

قطع كلماته ركلة قويه أطاحت بجسده المكبل فخر على الأرضية الباردة يصرخ بألم في حين هتف حامي بشراسة : الكلام هنا بإذن...وأنا مأذنتش ليك تتكلم ياروح امك.

لهجته السوقية هذه لا تتناسب تماما مع هيئته المنمقه ووسامته الطاغيه.... مال عليهم ناطقا بشر : فاكرني لما تعيطوا ولا تتحايلوا شوية هصدقكم! .... والله دموع الدنيا كلها ماهتنجيكوا مني... وانا مش ظالم انتوا اللي اختارتوا.

خلع سترته وألقاها أرضا ثم شمر عن ساعديه وعروقه البارزة تخبر عن كتلة الحقد الكامنه داخله تجاههم... قبض على حين غره عنق الأول فلم يستطع حتى الصراخ بينما اقترب وجه حامي من وجهه يقول بزيتونيتيه اللامعه بالشر : انت بقى اللي ضربتني بالمطوه مش كده.... أخرج حامي سلاح أبيض من جيبه وطعنه في قدمه ملوحا بها وهو يهتف : المطوه بتتمسك كده ياحيلتها... وبيضرب بيها كده.

تمعن في طعنه في قدمه وترك عنقه فصرخ عاليا في حين نطق حامي بضحك : لا لا لا اجمد كده انا لسه معملتش حاجه خالص.

قبض على خصلات المجاور له هامسا بغل : انت بقى اللي ضربت بالمسدس... انا مش هوسخ مسدسي بإن أطلع طلقه منه في واحد وسخ زيك.... أنا هخليك تتمني الموت ومتلقيهوش من اللي هعمله فيك.

استقام واقفا أمامهم بشموخ وهو ينطق بثقه : وقبل ما ابدأ حفلتي عليكم... احب تتعرفوا بيا....

نطق بنبرة تحمل الوعيد جعلت نواحهم يرتج له جدران المكان بسبب الذعر الذي أصاب قلوبهم : 

حامي العمري.

#لاتؤذوني_في_عائشةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن