A/N

2K 27 0
                                    

Mesti korang tertanya-tanya kan kenapa banyak sangat A/N @ Author notes. Sebenarnya untuk author berehat seketika daripada membuat bab baru. I need to rest ok.

Anyway sebenarnya pada A/N ini lah cerita ni mencecah 2k readers dan sekarang pada 252k readers (masa author create ni)

Thank you sooo much sebab sudi support cerita ni. I pun tak tahu macam mana korang boleh jumpa cerita ni.

Oh My Husband ini merupakan my 1st malay story but not the 1st book author publish. Oh My Husband pertama kali dipublish pada tahun 2019, which is 2 tahun lalu. I tak ingat bila. Dah terlupa heheheheh sorry.

My 1st story is about kpop fanfic but author dah unpublished sebab decided utk tidak continue buat kpop fanfic.

Anyways.... thank you soo much kepada yang sudi singgah baca dan tekan vote. Tak lupa juga pada yang komen dan yang follow author. I tak tahu lah kalau korang ada share this story anyway but kalau ada i memang happy lah sebab at least ada yang hargai cerita yang i buat.

Anyway guys author nak promote satu lagu ni.

( Just imagine you and your crush/ you and your boyfriend or girls / you and your husband or wife dancing to this song after dinner. And there's candle and flowers petals everywhere)

In Syaa Allah nanti author akan buat one special chapter untuk Ryan dan Hani yang dikaitkan dengan lagu ni ya. Scene sweet2 and korang pasang lagu ni ya. Nanti author publish that chapter ya.

Also kalau belum vote utk chapter sebelumnya sila tekan vote ya. Bukan permintaan tapi sati arahan. HAHAHA

Oh My HusbandWhere stories live. Discover now