27

634 65 14
                                                  

*setelah tiba di sebuah restoran, mereka terus order makanan*
*beberapa minit menunggu, akhirnya makanan mereka tiba*
*suasana yang sekarang tidaklah seperti dulu, yohan & sohyun berbual dengan mesra*
*setelah kedua duanya habis makan*

Yohan: lepasni saya nak bawa awak pergi satu tempat

Sohyun: jinjja? dekat mana?

Yohan: jom kita gerak sekarang kalau macam tu

Sohyun: kaja! /teruja/

SKIP
*yohan membawa sohyun ke sungai han*
*tiba di sungai han*

Yohan: dekat sini cantik betul kalau waktu malam

*sohyun tidak memberikan apa apa respon, dia hanya termenung*

Yohan: sohyun-ah , gwaenchana?

Sohyun: /senyum/ saya ingat lagi masa kecil appa selalu bawa saya pergi sini dengan unnie & oppa

Yohan: /memegang kedua dua tangan sohyun & memandangnya/ sohyun-ah , tolong jangan fikir pasal benda ni .. saya tak nak tengok awak sedih .. saya cuba untuk gembirakan awak

Sohyun: hm

Yohan: sohyun-ah , saya nak bagitahu sesuatu

Sohyun: apa dia?

Yohan: saya sukakan awak

Sohyun: /membulatkan matanya/ sa-saya tak salah dengarkan?

Yohan: mana ada awak salah dengar .. saya kata saya sukakan awak

Sohyun: a-awak tak main main kan?

Yohan: /geleng kepala/ saya minta maaf sangat sangat sebab selalu buat awak menangis .. bila saya fikirkan balik, saya rasa saya ni kurang matang .. saya minta maaf sebab selalu hina awak .. jom, kita mulakan hidup baru? lupakan semua?

Sohyun: /terkejut sehingga tak tahu nak kata apa/ urmm- sa-saya /terus mengalir air mata/

Yohan: sohyun-ah? wa-wae? /panic/

Sohyun: /terus peluk yohan/ saya gembira .. yohan-ah , saranghae

Yohan: /senyum/ saranghaeyo park sohyun

Aku tak percaya. Aku rasa semua ni macam mimpi.

*tiba di rumah, sohyun & yohan bergerak naik ke atas*
*sohyun bergerak ke biliknya tetapi yohan menarik tangannya*

Yohan: awak nak pergi mana?

Sohyun: bilik sayalah

Yohan: /menarik sohyun untuk rapat dengannya & berbisik di telinga sohyun/ mulai sekarang awak tidur dengan saya~

Sohyun: erm /malu/ erm ta-tapi baju sa-saya

Yohan: esokkan boleh kemas?

Sohyun: mm

Yohan: /smirk/

-------------------------------------------
cerita ni hampir ke penghujungnya. please vote and comment! anneyong =)

√ 𝚌𝚑𝚊𝚗𝚐𝚎 · 𝐤𝐢𝐦 𝐲𝐨𝐡𝐚𝐧Where stories live. Discover now