23

911 38 2

Setibanya di KLIA,

Alyna pergi ke tandas wanita. Selesai sahaja dia keluar dari tandas tiba-tiba ada sepasang tangan menekup mulutnya dengan sehelai sapu tangan. Lama lama pandangannya menjadi kabur dan terus gelap.

Hariths menunggu lama tiba-tiba ternampak seorang perempuan di dokong seorang lelaki bermask hitam dan berhoodie. Lama di pandang tiba-tiba ada orang menekup mulutnya dari belakang. Dia ditarik ke arah sebuah kereta sama dengan perempuan tadi. Kemudian semua di sekelilingnya menjadi gelap.

Keesokan harinya,

Alyna pov

Kepala aku pening setelah aku membuka mata. Kini aku diikat di satu tiang. Ikatan yang ketat membuatkan aku sukar untuk bernafas. Aku melihat sekeliling, mata aku tertumpu pada satu sudut di dalam bilik itu. Lelaki yang terikat di kerusi itu seperti aku kenal. Mukanya kurang jelas kelihatan kerana sudut itu gelap hanya lampu Kalimantan yang malap sahaja menerangi sesetengah kawasan.

Apabila aku lihat dengan jelas. Rupanya itu ialah Hariths. Baju kemejanya telah terbukak dua butang teratas. Di lehernya terdapat bekas ciuman perempuan. Apabila aku cuba untuk membuka ikatan yang mengikat aku, pintu bilik itu terbuka. Bunyi kasut tumit tinggi jelas kedengaran.

"Eh dah bangun dah perempuan jahanam ni eh."

"KAU LEPASKAN AKU LAH LILY!! DASAR PEREMPUAN SIAL!"

"Siapa sial?"

"KAU! DASAR PSYCHO!"

Lily mengusap lembut wajah aku.

"Kau tau tak, semalam aku dapat rasa Hariths. Hahahahaha aku akan pastikan one day dia milik aku sorang."

"Berambus lah kau. Apa masalah kau Lily sampai kau nak kacau hidup aku. Kau tak ada life sendiri ke?! "

Lily tiba-tiba sahaja menampar pipi aku.

Wow panas dah wei hati aku. Tahan jap. Bagi dia puas dulu. Lepas ni mampus dia aku kerjakan. Tunggu aq bukak ikatan ni. Nahas kau perempuan. Memang puas puas aku kerjakan kau.

"Lyna sayang..."

Suara Hariths terjaga membuatkan aku dan Lily menoleh.

"hahaha you dah bangun ye. Bersayang sayang pulak depan aku eh. Jap aku tunjuk kat kau apa aku nak buat dekat sayang kau ni."

Lily mengeluarkan sepucuk pistol dikeluarkan dari poket sisinya.

Ikatan yang dah terbuka tapi aku buat buat seperti tiada apa yang berlaku.

"LILY! KAU NAK BUAT APA?!" Suara Hariths jelas menunjukkan kerisauannya.

Terdetik dihati aku bahawa dia memang mencintai aku. Jangan risau awak.Saya akan sayang awak jugak. Saya akan cuba untuk selamatkan kita berdua. Saya cuba.

Dalam hati aku hanya mampu berdoa untuk kekal selamat lagi lagi apabila pistol itu dihala ke arah aku.

BANG! BANG!



















Hehe hello semua... ni author yang comel lagi cantek ini nk gitau... author rasa author memang nak hiatus acc ni tapi author takkan unpublish cerita ni... kesian korg.. lama tunggu author update.. author akan slow update cerita ni. Tapi jangan risau. Author masih cuba untuk update selagi mampu.
Apa apa pon author harap korang still support, vote and comment untuk cerita ni dan cerita author yang lain. Hehe author sangat hargai jasa anda semua. Sesiapa nak chat author boleh lah dm mairah2208 itu acc yang author guna sekarang. Ada sebab tertentu author guna acc lain. Apa pon keep support author ok? Dah lah. Cukup panjang dah ni. Bye bye.

Ikhlas dari,
Nur Umaimah
Penulis cerita
Hate You Mr Mafia


HATE YOU MR MAFIAWhere stories live. Discover now