Bab 30

58.4K 905 9
                                    

Rykal yang bersandar di pintu memeluk tubuhnya melangkah keluar dari ruangan pintu bucu sebelah kanan yang ada di dalam bilik itu.

Ruangan itu digunakan bila dia kena stay malam dekat office. Tapi itu dulu. Sejak dia sudah berkahwin ni, hari-hari dia akan balik rumah. Duduk dekat rumah lagi best boleh peluk isteri.

"Aabang..., sejak bila ada dekat situ." ujar Marisa hairan apabila melihat suaminya tercegat di pintu. Tak nampak pun Rykal masuk tadi. Boleh pula suaminya keluar dari pintu dalam bilik ini. Pelik bin ajaib.

Marisa menghampiri Rykal lalu dicium tangan kasar itu kemudian ditenggelamkan badannya dalam pelukan suaminya. Emmm, sedapnya bau.

"Abang ada dalam bilik air tadi. Abang masuk tadi Risa khusyuk main game. Abang lalu pun tak perasaan." didakap erat tubuh Marisa yang tengah mencium dadanya. Sesekali diusap lembut kepala isterinya itu.

Rykal pusing tubuh Marisa dipeluk tubuh kecil itu dari belakang. Mahu bermanja dengan isteri kesayangan ini.

Perlahan-lahan Rykal melangkah membawa tubuh dia dan Marisa yang masih berpelukan itu mendekati sofa hitam di depan meja kerjanya. Kiri kanan, kiri kanan dia berjalan dan digoyangkan tubuh mereka. Macam penguin dah.

Dagu Rykal disembamkan di bahu Marisa dengan Marisa menindih tangannya dia atas tangan Rykal yang berada di perutnya. Rasa intim sangat.

"Sorry abang, Risa tak sedar abang masuk tadi." sengih Marisa nampak gigi putihnya setelah mereka duduk dia atas sofa.

Tangan kiri Rykal menarik tubuh kecil itu masuk ke dalam dakapannya dari tepi.

Eee, comel betul dia ni. Rykal mencubit pipi gebu itu manja. Lalu di cium hidung Marisa terdongak sedikit wajah Marisa menatap suaminya.

"You're so cute sayang." Rykal mencium sekilas pipi putih itu. Dia mengangkat tubuh Marisa duduk di atas ribanya manakala kepala dia menyandar di sofa memandang tubuh tegak Marisa yang lebih tinggi darinya.

Hanya ada sedikit jarak sahaja antara meraka, memandangkan perut Marisa sudah besar berbanding dulu.

Walaupun perut Marisa sudah besar, itu tidak membataskan Rykal untuk bermanja dengan isterinya.

Mereka banyak bertukar cerita, just like that sudah pun boleh mngeratkan hubungan suami isteri. Komunikasi itu penting.

"Anak papa macam mana hari ni ok tak?" usap Rykal dari luar baju dress lembut milik Marisa. Tangan satu lagi menampung belakang tubuh Marisa.

Marisa menjatuhkan badan hadapannya menindih Rykal, tidak tegak seperti tadi. Rykal dapat merasakan payudara bulat nan gebu milik isterinya di dadanya. Tidak berat pun sebab Marisa kecil je. Badan Rykal pula sasa.

"Ok je papa, sebab papa janji nak bawa jalan-jalan so kena behave la." Marisa bermain necktie milik suaminya berulang kali.

Ditarik, dibulatkan, digulungkan necktie itu. Rykal tidak kisah sama sekali, lagi dia suka melihat perbuatan Marisa itu. Nampak sangat Marisa malu nak pandang muka dia. Haih, dah nak jadi mak budak pun masih malu-malu lagi.

Dapat Rykal hidu hembusan nafas Marisa. Bukan busuk tau. Wangi ya. Geram nak belasah bibir merah itu.

"Bagusnya anak papa sorang ni. Tak buat perangai. Anak ke mamanya nak pergi jalan-jalan ni. Nampak macam mama teruja terlebih." seloroh Rykal.

PERLU KAMUWhere stories live. Discover now