Texting |Special| Class 1-A

459 7 1

a/n: it's my friends birthday which also so happens to be toru's birthday, so happy birthday to emi and toru! it has a small hint of todoroki x reader in the end because emi loves him (btw whenever i actually publish book it'll be way past their birthday, and also y/u means your username)

-


pikachu:
hey guys, it's someone's birthdayy!

gravity.no:
yeah! where is the special girl?

juicy🍑:
a girl? i think we should play truth or dare for the birthday games ;))

allmightjr🥦:
mineta! not now, it's someone's birthday...

froppy🐸:
can't you stop being a perv for one day?

rockhard🍓:
yeah dude! also we're missing ppl, denki fix that!

pikachu:
oh srry man

pikachu added y/u💖, pinkiepie🍧, classrep1010, icyhot🔥❄, king.explosion.murder💥

y/u💖:
kirishima...your username is very interesting

king.explosion.murder💥:
who the hell added me to this stupid chat?
also what the hell is wrong with your username shitty hair

rockhard🍓:
what? there's nothing wrong with my name?

pikachu:
ooh i see it now bahaha

pinkiepie🍧:
lol kirishima be careful the class rep is here

icyhot🔥❄:
what is this?

allmightjr🥦:
hey todoroki!

rockhard🍓:
you guys are disgusting now i need to change my name

classrep1010:
that's very inappropriate!

king.explosion.murder💥:
who invited the class rep

invisagirl💨:
guys!

y/u💖:
happy birthday toru!

froppy🐸:
happy birthday, me and ochaco made cake!

gravity.no:
it's cooling down now, but you can come down to the commons and open gifts!

allmightjr🥦:
everyone meet in the commons? also, happy birthday toru!

pinkiepie🍧:
yup! everyone to the commons, happy birthday gurl!

king.explosion.murder💥:
sounds boring, but i'll come for the cake

classrep1010:
bakugou! that's extremely disrespectful. also, happy birthday toru.

invisagirl💨:
aw! you guys are so nice, thank you!

icyhot🔥❄:
i'll be down in a few minutes, happy birthday toru.

y/u💖:
i'm on my way now! i'll make sure to wake everyone up too, and drag bakugou down. i hope you like your presents toru!

king.explosion.murder💥:
you won't do shit, i can walk on my own

allmightjr🥦:
i admire your bravery y/n

pinkiepie🍧:
c'mon guys! stop talking on your phone and get down here, y/n make sure everyone is awake!!

y/u💖:
i am! b there soon

pinkiepie🍧, allmightjr🥦, king.explosion.murder💥, invisagirl💨, classrep1010, gravity.no, froppy🐸, rockhard🍓 and pikachu left the chatroom

icyhot🔥❄:
y/n, can you come to my room really quick? i know it isn't your birthday but i also have something for you.

y/u💖:
oh sure! i'm on your floor, i'll be there in a minute

icyhot🔥❄ and y/u💖 left the chatroom

juicy🍑:
sooo hot

juicy🍑 left the chatroom

bnha imaginesWhere stories live. Discover now