"Ouh ye ke. Takpe bagitahu akak kat mana. Kalau aku takut sangat akak jalan kat tempat tadi je"

Budak perempuan tu bahasakan dirinya adik dan Theodora kakak sebab tengok dari paras rupa. Theodora nampak dalam baya 20-an dan budak perempuan itu baru lepasan spm.

"Jap eh. Saya gi amik kertas dengan pensil" segera budak perempuan itu gerak ke bilik rehatnya

Setelah beberapa minit budak itu menerangkan jalan pintas untuk pergi ke rumah majikannya. Segera Theodora keluar untuk beredar. Jam di tangan di tilik dan jarum pendek menunjukkan pada angka 1 dan jarum panjang menunjukkan pada angka 5.

Fuhhh dah pukul 1.25 am gilaaa?mampos la aku macam ni

Segera dia menapak ke tempat yang di terangkan budak perempuan tadi. Ye dia terpaksa mengikut jalan pintas sebab dah terlalu lewat.

Sedang Theodora berjalan menapak ke suatu lorong yang gelap. Theodora berasa yang ada jejaka mengikutinya daripada belakang.

Theodora menoleh ke belakang dan betul jangkaannya. Dua orang lelaki sedang mengejarnya itu berhenti dan memandangnya dengan pandangan yang sukar untuk ditafsirkan

Theodora meneguk air liurnya dan melajukan langkahnya.

Malang tidak menyebelahinya. Sewaktu dia melajukan langkah Theodora tersadung di kayu yang besar dan dia terjatuh sambil mengerang kesakitan kakinya itu. Dia jatuh terduduk yang berdekatan dengan batu yang 'dilanggar' nya tadi.

"Piwiittt kita ada lauk lah malam ni bob. Aumm body sexy gila bhaii" seorang lelaki botak menghampiri Theodora sambil menjilat bibirnya

"Jangan..jangan apa2 kan saya encik. Encik nak apa?saya janji saya kasi tapi tolong lepaskan saya" rayu Theodora sambil menangis. Ye dia terlalu takut dengan kakinya yang sakit.

"Kami tak nak apa2 pon cuma kami nakkk. Rasa kau sikit bole?" Jawab lelaki berkaca mata itu.

"Haah kami nak 'Rasa' kau sikit je tak banyak pon. Kami takkan ganas punya. Slow2 je" lelaki botak itu segera memegang lengan Theodora dengan ketatnya

"TOLONGGG!!!TOLONGGG!!!" jerit Theodora dengan lantangnya

Panggg

Tertoleh muka Theodora setelah dilempang oleh jejaka yang berkaca mata.

"Kau menjerit lagi sekali. Aku rogol kau perempuan" ujar jejaka yang berkaca mata itu lagi

"Tolong jangan buat saya macam ni encik." Teresak-esak Theodora

"Rentap baju dia weh" arah jejaka yang berkaca mata itu

Sekali lagi Theodora menjerit

"YA ALLAH. TOLONG SAYA!TOLONG ADA ORANG NAK ROGOL SAYA!YA ALLAH TOLONGGG!"

Panggg

"Aku dah cakap jangan menjerit! Yang kau degil sangat ni kenapa hah?!" Sekali lagi muka Theodora di lempang dan mukanya terkena dinding lorong tersebut.

Terasa cecair hangat yang berlalu di tepi bibir Theodora, Darah.

Prakkkk

Dengan sekali rentapan dari lelaki yang berkaca mata itu. Baju yang dipakai oleh Theodora terkoyak.

Tubuhnya kini terdedah. Pandangan matanya mula kabur kerana dilempang oleh dua jejaka itu tanpa belas kasihan

"Bodoh punya jantan!!! korang buat apa ni hah?!" Dengan langkah yang segera seorang jejaka yang tinggi lampai itu menumbuk dan menendang dua jejaka itu sehingga mereka berlari untuk beredar.

Kepala mula berpinar. Aurat yang dia jaga selama ini telah terdedah oleh kaum adam. Sungguh malu ketika itu.

Dan

Theodora rebah di hadapan jejaka yang tinggi lampai itu

Segera jejaka itu mencempungnya dan membawa keluar dari lorong yang gelap itu.

Jejaka itu meletakkan Theodora dengan berhati-hati di tempat duduk hadapan.

Telefon bimbitnya dikeluarkan dari poketnya dan segera jejaka itu mendail nombor seseorang

"Panggil doc datang rumah, sekarang. Jangan lambat. Kalau aku balik doc takde dekat rumah, aku pancung kepala kau" ujarjya dingin dan dia mematikan telefon

Jejaka itu menoleh ke sebelah dan dia mengusap pipi perempuan itu. Jejaka itu menanggal kan jaket hitam yang dipakainya dan meletakkan di bahu yang terdedah itu. Tahulah dia yang perempuan itu jenis yang tutup aurat. Setokin pon tersarung di kaki yang comel itu.

Jejaka itu memandu dengan laju ke rumahnya. Untuk merawat perempuan yang hampir 'dirogol' oleh dua jantan kaparat di lorong tadi



Okeyh before i forget. Jejaka tinggi lampai yang selamatkan Theodora tu namanya Mikael asyraf. And for readers do not know who is Mikael asyraf. You should read sinopsis yang saya dah tulis tu okeyh💌


Hye readers😛erm my mind always think about this story😂that's why i publish this chapter for my readersss❤don't forget to vote and comment okeyh💌


28 may 2019

Theodora MaisarahWhere stories live. Discover now