16

996 43 2

Alyna pov

Alyna: Afiq! Ni semua slh kau! Phl kau rpt sgt dgn aq!

Afiq: Alyna, aq dh ckp.aq suka kau. Aq cintakan kau. Aq x boleh lupakan kau. Aq nak kau jadi milik aq. Tak kira dgn cara mcm mana pon.

Alyna: Kau x phm bahasa ke?! Aq dh kawin lah! Kau dah rosakkan plan aq! Stop! Stop suka aq! Stop cari aq! Jgn jadi psycho sgt boleh tak! Aq dh penat lah!

Aq pon berjalan pergi. Daripada aq kejar Hariths, baik aq bagi dia ruang. Klau Afiq tu x rosakkan plan aq. Semua ni x akan jadi.

Aq terus masuk ke dlm kereta ku dan memandu pergi ke satu lereng bukit. Tempat favourite aq.

Alyna: COME ON LYNA!!! KENAPA KAU SUSAH SGT NAK KUAT TANPA DIA!!! KENAPA MATA KAU BERAIR! TAK GUNA!

Tangisan aq dlm kereta semakin kuat. Air mata yang mengalir semakin lama melemahkan hati aq. Aq tak mampu bertahan. Kenapa aq semakin lemah kerana cinta Hariths. Am I start to fall on love with Hariths? Aq x boleh. Dia perlukan ruang, dia perlukan masa. Tapi kalau dia boleh pergi tanpa aq, kenapa aq tak boleh kuat untuk lupakan kisah dulu kisah bahagia aq dgn dia walaupun seketika.

Tempat yg pernah buat aq tenang pon tak mampu buat aq tenangkan hati aq sekarang.

Aq memandu dgn tangisan di jalan raya. Tiba-tiba....

Pin pin!!!!!!

Bum!!!

Aq cuma nampak cahaya dari kenderaan yang besar dpn aq. Aq tak nampak apa apa. Yang aq dpt rasakan ialah  ialah telephone ditangang kiri aq yang terpapar gambar Hariths yg tengah tersenyum. Tpi itupon untuk seketika. Selepas itu segalanya gelap. Dlam hati aq cuma terlintas "yaAllah jika aq tak mampu hidup lagi. Berilah kebahagiaan kepada org yg pernah buat aq bahagia." Cukup dia pernah sengsara sebelum ni. Jgn bagi dia sengsara dgn pemergian aq nnti.

Hariths, I really love you. Sorry for everything. Forgive me Hariths.


























Hariths pov

Beberapa min lagi flight. Kenapa aq x sedap hati ni.

Ring ding dong ring ding dong~~

Aq terus mengangkat panggilan telephone.

Hariths: hello.

....: hello, are you Mrs Alyna husband?

Hariths: erm.. yes. Why?

.....: Encik, mohon bersabar. Puan Alyna terlibat dalam kemalangan jalan raya. Kepalanya terhentak kuat dan berlaku pendarahan. Encik boleh dtg untuk mengambil barang berharga yang dijumpai tadi.

Tit.

Panggilan pon terputus dan serta merta phone terjatuh.
















~~~









~~~~







~~~










~~~








~~~















~bersambung~

HATE YOU MR MAFIAWhere stories live. Discover now