I got tagged

105 1 3

Sighhh honestly I never really liked these cause they disrupt the flow of the story and I really wanted to have a flawless update with no ' A/N' and things like that and if I do I delete them in due time of like...1-2 days.... but since I got this I'll put this up the the front of my book so if your first time coming here Hello this is my book (they'll read the part in caps)

SKIP THIS IF YOU WANT TO IF YOU REALLY DONT WANT TO AND LEGIT FIND OUT ABOUT ME LIKE A STALKER NO SHAME IN LOOKING!

SKIP THIS IF YOU WANT TO IF YOU REALLY DONT WANT TO AND LEGIT FIND OUT ABOUT ME LIKE A STALKER NO SHAME IN LOOKING!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Well who tagged me was thedynastyquirk


10 things kay'

1~ uhhh I'm 15 have an Instagram fan account @/ animplex11

2~ I love dogs and cats my favorite types are any kind of big dog honestly I really want one but noooo my moms gotta be afraid of them. And for cats I love rag dolls OMG THEY ARE SO FRICKING CUTE!! AND FLUFFY!!!

3~ I am ofc female nowhere near the lgbt community but I do support it. If you feel like you are you are I ain't here to judge your life but just saying god or whoever is up there put u in this body just think about it.( I swear I do not want to offend any of you just my thought!)

4~ I love anime (ofc), Harry Potter, And sometimes I love other really cringy shows of animation. I mean sometimes I just don't say it but I do watch the animations like Winx, the miraculous tales of Ladybug and Cat Noir ( IK IN FRENCH ITS CHAT NOT CAT BUT DAMN I GET PISSED WHEN PEOPLE WRITE OUT CHAT! LIKE I HAD A WHOLE INTERNAL RANT IN MY HEAD ABOUT IT BEFORE 😤), Beyblade but I've only watched burst and burst evolution the recent one called turbo too and tbh I'm hooked on it I love Shu Kurenai!

5~ had to make this a while separate one because I have to. AYE ARMY WHERE YOU AT IM ONE OF YOU!!!!! KIM NAMJOON👏🏻 KIM SEOKJIN 👏🏻 MIN YOONGI 👏🏻 JUNG HOESEOK 👏🏻 PARK JIMIN 👏🏻 KIM TAEHYUNG 👏🏻 JEON JUNGKOOK 👏🏻 BTS👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 my fellow army hello!

6~ I also read webtoons at this point idk what to write about myself. Uhh if u want my list here:
Featured:
A budgies life
Tower of god
Wind breaker
Oh! Holy!
EMPYREA
SubZero
Let's Play
Watermelon
My deepest secret
Everywhere & Nowhere
Rise from ashes
Rebirth
Days of Hana
Your letter
DICE
A good day to become a dog
True beauty
Cape of spirits
Refund high school
unOrdinary
Lalin's curse
The god of high school
I love yoo (quimchee COME BACK I MISS IT!!!)
Age matters
Uriah (I'm just starting this out idk if it's good)
Fluffy boyfriend
LUMINE
Gourmet Hound
Lookism
Freaking Romance
Completed
SAVE ME
super secret
April flowers
Athena complex
Nightmare factory
Ecstasy Hearts
Bastard
ORANGE MARMALADE
Flow
Snailogy
Fan translated:
Born from death
Aegis Orta
9 Lives
Virgo and the sparklings
Eggnoid
Pasutri Gaje
Flawless
Discover:
2K in Love
Midnight rain
Honey lemon
Sunny side skies
Phase
Dishonest honesty
Stalker x stalker
Love n life
(BTS) Bangtan daily
Internet explorer
FOUR QUARTERS
Lucid
Fragmented
Her life from behind the mirror
LOST in TRANSLATION
Soara Academy
Back to eden
ECHO
Wanted
GOL (game of love)
Scarce clover
School if mages
Blank killer syndrome
Play dead
BTS! Behind the ships
Purple hyacinth (GETTING FEATURED YA!!)
Deor
LYFE
Fictional skin (cancelled for now cause author is working on cape of spirits😭)
The asylum
Against Boundaries
SHYBOY
Not your ordinary magical boy
BREAK POINT
DIARY
LOOSE THREADS

That itself took me so long... I read too much

7~ I'm very bubbly as people tell me

8~ if I see you as a friend I'm not afraid to exploit your problems

9~ I am very stubborn so I mainly don't listen to people sometimes

10~ I'm Christian and I don't know what else to say so ok....

Yah uh a joke..... ya me I'm a joke...

Tag people ughh but I barley know people.... I'm only tagging 1 person MinKookie18  ya that's my sis the only other person ik is the person who tagged me ok bye!

Oh.... ya.... the spoiler...... hmm not you will get kidnapped more then once.... ya... that's a good spoiler... I had another one that's based on this story but I can't cause that ruins the big surprise....

BYE!!!!!

The White TigerRead this story for FREE!