READS 6K

691 13 2

HOW IS THIS POSSIBLE ?!?! HOLY SHIT!!! THIS IS AWESOME!

THIS IS 1,000 READS IN LIKE LESS THAN A MONTH ! HOW THE FUCK ?!?! I LOOOOOVVVVEEEEE YOOOOOOUUUUUU!!!!

I'm excited and bouncy, but avoiding headspace like my life depends on it, and it fucking sucks ass. I won't even lie, I have developed a strong hate for my own headspace. 😂

ANYWAY, SINCE YOU LIKE THE BOOK SO MUCH, MAYBE I SHOULD MAKE A SEQUEL ?!?!

IDK, BUT MAYBE LIKE SOPHIE GETS KIDNAPPED, OR JESSICA QUESTIONS HER STUFF AGAIN, OR SOPHIE TRIES TO LEAVE AGAIN, OR IDKKKKK, BUT SHOULD I !?!? Would people want that or read that? Honestly I am losing interest in my other book, but it has like 700 reads, so I can't just unpublish. I gotta figure out where to go with that.

I'mma go continue forcing childish behaviors away, and find someone to bother, but fuck! Just thought I would say that this is fucking awesome, and I love you people, and you are fucking AMAZING, and see if you would like want a sequel or something because I am kinda excited about the idea, but I am excited about everything, soooooo YOU CHOOSE! 😂😋

MISS GROUCHY BOTTOM (Book 1)Where stories live. Discover now