פרק 29

5.9K 295 60
                                    

תום הביט בי באדישות, מבט קר ואטום.

״הוא אמר לך משהו?״ תום שאל בכעס, שתקתי מביטה בו מבעותת ״מה יש לך, עיליי?״ הוא נעמד קרוב אליי, עכשיו מסתכל עליי בעיניים רכות יותר.

״הוא לא אמר לי כלום.״ לקחתי נשימה עמוקה ״אתה יכול לחזור פנימה.״ הוספתי בלחש ״די להתנהג כמו ילדה קטנה.״ הוא נוזף בי בכעס.

אני? אני ילדה קטנה? זה הוא שהתהפך ככה פתאום!

״בסדר תום, אני ילדה קטנה ואם לא טוב לך אז תתקדם.״ אני חסרת סבלנות, תום מרים לכיווני גבה ואני לא כל כך בטוחה במה שאמרתי עכשיו.

״מתי תביני שרוצים לטובתך-״ אני קוטעת אותו ״כי אתה הרי יודע בדיוק מה טוב לי תום.״ שילבתי את ידיי על חזי באדישות, ״אני כבר לא יודע מה את רוצה..״ מלמל ביאוש, אני מביטה בו בעייפות.

״מה אתה רוצה, תום?״ אני שואלת ברצינות ״שתהיי מאושרת.״ הוא אומר כמעט ללא קול, ״אז תעשה מה שיגרום לי להיות מאושרת.״ אני מבקשת גם אני בלחש, ״אני לא יכול.״ הוא אומר ביסור, ״מה לא יכול?״ שאלתי לא מבינה.

״מה שאני אעשה, מה שאני אעשה את לא תהיי מאושרת, וזה רק בגללי.״ הוא מלמל בכנות לב, ״תתחיל בלהפסיק להיות אדיש אליי!״ אני כועסת עליו.

״ואז מה? אני לא אשלוט בעצמי והתוצאות רק יכאיבו לך יותר, אז אני עושה את הבחירה בשביל שנינו.״ הוא כועס עליי חזרה, אני משפילה את מבטי אל הריצפה והדמעות כבר זולגות במורד לחיי.

כמה תסכול, כאב לב ואהבה בן אדם אחד יכול להכניס ללב שלי?

צפירה גורמת לי לסובב את ראשי, המונית שהזמנתי כבר כאן, הכל בשביל לא לחזור יחד איתו הביתה.

״עיליי..״ הוא ממלמל בחשש, ״לילה טוב תום.״ אני מחניקה יבבה חלושה, פותחת את דלת המונית וסוגרת אחריי, אני מזהה את תום רץ לכיוון המונית, במעומעם אני שומעת אותו קורא את השם שלי, אבל הנהג מונית נוסע מהר ומשאיר אותו הרחק מאחור.
*
תום הראל: ׳את ערה?׳ אני קצת מופתעת, עכשיו הוא כבר לא מבנן אותי?

׳כן׳ אני עונה וסוגרת במהירות את הפלאפון, אני מנסה לעצום את עיניי שוב ללא הצלחה, על מי אני עובדת? אני לא ארדם עד שאקבל ממנו הודעה נוספת.

׳אני צריך לדבר איתך׳ הלב שלי מאיץ את קצב דפיקותיו ואני מנסה להזכיר לעמי לא ליפול לפח הזה שוב.

׳דבר׳ אני עונה ביובש, ממתינה לתשובה.

׳את יכולה לרדת עוד עשר דקות?׳ פערתי את עיניי, הבחור נדפק.

׳אח שלי בסלון עם חברה שלו, הוא יחנוק אותי׳ אני כותבת באכזבה.

מה שהיהWhere stories live. Discover now