" Wei Arif kau asalTiba-tiba jew geleng-geleng kepala?.. Ada apa-apa ke yang kau fikirkan.. " tanya Tengku Mikhail dan Tengku Farhan serentak..

  " Takde apa-apa lah.. Ish.. " kata Tengku Arif yang masih lagi duduk diatas kerusi disebelah Tyqa itu..

" Wei Arif Jom pergi makanMakam kat cafe hospital nie jew.. Aku lapar lah wei.. " kata Tengku Bella kepada Tengku Arif..

  " Takpe lah korang pergilah, aku nak jaga budak kecil nie.. Mana lah tahu kalau-kalau ada musuh berhampiran dengan kita.. Bahaya tinggalkan budak kecil nie sendirian..  " kata Tengku Arif kepada Tengku Bella.

  " kalau macam tu aku tapau makanan untuk kau okay.. " kata Tengku Farhan pulak..

  " huh.. Yelah okay, kau bawak Mikhail sekali, dia tu mesti lapar.. Hahaha.. " kata Tengku Arif sambil ketawa besar...

  " Amboi.. Amboi kau.. Memang aku nak pergi pun, dah pukul berapa dah nie, mesti lah lapar.. Ish.. " kata Tengku Mikhail kepada Tengku Arif sambil tersenyum sinis.

  " hahaha... Okay lah abang ku sayang.. " kata Tengku Arif sambil tergelak..

" okay kitaorang cau dulu, lapar doh, lepas makan kitaorang datang balik.. " kata Tengku Farhan lagi..

Tengku Arif hanyalah menganggukkan kepalanya tanda mengerti..

  Lalu Tengku Mikhail, Tengku Farhan dan Tengku Bella terus bangun daripada sofa dan terus menuju kearah pintu keluar..

  Selepas mereka bertiga keluar daripada bilik tersebut.. Tengku Arif terus merasa dahi Tyqa itu..

  " Masih panas lagi.. Sama macam tadi.. " kata Tengku Arif sendirian.. " Ya Allah engkau sembuhkanlah penyakit dia nie... Engkau sedarkan dia Ya Allah... Amin...  Doa Tengku Arif didalam hati..

  " wei budak kecil bila kau nak bangun nie?.. " bangun lah budak kecil.. Bangun lah.. Bangun lah.. Wei budak kecil... Huh.. " kata Tengku Arif seorang diri sambil memegang lengan baju Tyqa itu...

Akhirnya Tengku Arif pun tertidur ditepi katil, manakala kepalanya berada diatas katil dan badannya pulak berada diatas kerusi..





































      #bersambung....


































































What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Read this story for FREE!