Adsız Bölüm 3

122 2 23
                                    


Siyah Şallı kız bugünlere gelebilmek için zor günler geçirmiş çok hata yapmış çok yanılmış çok yanlış anlamışılmış çok yalnız kalmış ama sonunda amacına ulaşmış ve büyümüş.  Bu süreçlerde yanında tek arkadaşım dediği kız varmış. Siyah Şallı kız onu sevdiğini söylermiş ama bu kız hiç inanmazmış çünkü onun sevgisi çok farklıymış çünkü siyah Şallı kız çok farklı biriymiş, duygularını en uçta ve en dipte yaşarmış. Birini sevdi mi öyle sever ki, sevdiği kişi darlanırmış, sevmedimi de sevmediği kişi onun için bitermiş. Mutlu olduğu zamanlar çok mutlu. Üzgün olduğu zamanlar da çok çok çok üzgün olurmuş ama bu kız zaten hep çok çok üzgün olurmuş. Ama artık büyümüş bu kız mutlu olmayı öğrenmiş. 

Bu kız çok zekiymiş çok kitap okurmuş, çok araştırırmış, hep öğrenmek istermiş bilime çok meraklıyımış çünkü o dünya onu çok heyecanlandırımış. En büyük hayalı Einstein olmakmış fizik üzerine okuyup bir şey bulmak istemiş daha önce kimsenin bulamadığı bir şey Bi okul açıp bedava eğitim vermek istermiş (ama gerçek bir eğitim bugün okullarda gördüğümüz şeylerden değil yani) . Aynı zamanda mutercim tercüman, yazar, manken, bilgisayar mühendisi ve öğretim görevlisi olmak istermiş. Ama çok yobaz biriymiş çünkü her şeyi bildiğini zannedermiş bir şey diyorsa o şey olmak zorundaymış olmazsa sizi öldürürmüş. Onun bildiği, dediği her şey doğru olmak zorundaymış. Bu kız herkesle çok kavga edermiş en yakın arkadaşım dediği kız da bu durumdan çok rahatsız olurmuş. Herkesle dalga geçermiş (ama haklıymış). Sevdiği nadir insanlar varmış  hayat bu nadir insanlar için çok zormuş. 

Bu kız bir senede beynini sadece 6 ay kullanırmış geriye kalan 6 ay da deniz anası olarak hayatına devam edermiş, bu onun için zor bir durum değilmiş. Aynı anda hem düşünüp hem konuşamazmış. Hem elini oynatıp hem ayağını oynatmazmış işine gelmediği durumlarda hafızasını kaybetmiş numarası yaparmış. Okul tuvaletlerinde ağalmış numarası yaparken şarkı söylermiş (sezen Aksu - vazgeçtim) (sesi de bok ötesi bir şeymiş) sesinin ısrarla çok güzel olduğunu söylermiş ama sesini duyanlar ağlayarak o ortamdan ayrılırlarmış resim yeteneğinin de ısrarla çok güzel olduğunu söylermiş ama o da yokmuş çünkü bu kız hem beynini hem ellerini kullanamazmış. Bu kz bazen yunan olduğunu bazen de Rus olduğunu iddia edip o aksanla konuşurumuş. Geğirmek onu çok mutlu edermiş getirerek 10 a kadar saydığınız idda edip her seferinde en yakın arkadaşım dediği kıza bunu kanıtlamak istermiş ama her seferinde hava yuttuğu için karnı çok ağrırmış. Regl olduğu zamanlarda 2 hafta öncesinden karnım çok ağrıyo diye regl tiplerine girermiş. Bu kız her şeyden prim kasabilirmiş. Aklınıza gelebilecek her şeyden. 

Bu kızın hayatta en nefret  ettiği şey güzel kızlarmış daha da nefret ettiği şey güzel olup güzel olduğunun farkında olan kızlarmış. Eğer dışarıda güzel kız görürse ısrarla çok çirkin ve aptal olduğunu iddia edermiş çünkü güzel kız görünce çok sinirlenirmiş. Bir ortamda ondan daha iyi biri varsa bu onu çok sinirlendirirmiş [en yakın arkadaşım dediği insana hep sinir olurmuş ;)]   

Bu kız hiç bilinmeyen bir sebeple ortamlarda sevilen kız olurmuş ve güvenilir kız yani kötü olupta özünde iyi kız yığaa denilen kız siyah Şallı kızmış. Ama gerçekten çok çok özünde iyi biriymiş ama bunu sadece en yakın arkadaşım dediği kız bilirmiş çünkü siyah Şallı kızın her şeyini bilirmiş gerçekten her şeyini ;

arkadaşım.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin