[part]??? violet:Its gay that u don't know what part it is

152 6 9

Me: I'm bored

Vi: DeeDee that's gay

Me: No u

Vi: tru

Me: I wanna say something right now 1. I'm sick. 2. I--

Louis: YOU'RE SICK?!

Me: uh yeah.

Louis: *Puts on a mask* MARLON SAVE YOURSELF DEEDEE IS SICK!!

Marlon: EW *Puts on a mask* BABE--I MEAN BRODY-- PUT ON A MASK!!!

Brody: EEK *PUTS ON MASK*

Clem: Guys I'm sure it's not that bad.

Me: It's not bc im not sick anymore and I wrote that like a week ago so I'm not sick yay!

Louis: WOW WE WON'T GET SICK YAYUAY UWU

Vi: Louis that's gay

Louis: what is?

Vi: UwU is gay

Louis: but you said it too so YOU'RE GAY!!

Vi: well fuck.

Clem: *We'll fuck.

Vi: *BLUSHING UWU*

Louis: *SCREAMING*

DeeDee: *SCREAMING BC I'VE STARTED TO SHIP VIOLENTINE A LOT MORE THAN I USED TO*

AJ: What?

Clem: SKSKSK NOTHING AJ!! *COVERS AJ' S EARS*

Marlon: yall are so gay.

Clem: Bi bitch.

Mitch: Lmao love that

Louis: LET'S GO TO GUCCI MARLON

Marlon: Gucci doesn't exist here Louis

Louis: YES IT DOES I GOT MY GUCCI SLIDES AND MY AIRPODS BITCH FIGHT ME

Brody: *laughing at Louis*

Aasim: Louis you're fucking stupid

Louis: UH NO I'M RICH BITCH

Aasim: -_-

Clem: I want airpods bab :<

Louis: I HAVE AIRPODS FOR ALL

Me: good cause I'm broke as fuck

Me: I just bought a 65 dollar ddlc sweater I need sum money hoe

Louis: *throws airpods at everyone*

Aasim: idk what y'all are gonna listen to lol

Me: ikr I'm the only one that has a phone lmao.

Louis: UH NO I HAVE MY PHONE RIGHT HERE BITCHES I JUST POSTED A NEW INTSAGRAM PHOTO FOLLOW ME 👊😔👌

Me: lmao your caption

Vi: what is it?

Me: it says "Let's play truth or dare. What's your credit card number?" 😂

Aasim: BUT what if you pick dare?

Louis: I dare you to tell me your credit card number.

Aasim: Jesus Christ Louis *face plams*

Clem: *laughing*

Vi: literally none of us have a credit card lol

Me: I have an insurance card?

Vi: that's not a credit card lol

Me: yeah I know lmao

Clem: I wish i was rich lol

Mitch: same

Omar: please help us we are starving

Me: call 901-555-wearegoing2die to help us eat.

(This isn't a real number btw lmao)

Vi: Please help Louis used all the money on diamond gucci slides.

Vi: but if you want a surprise call this number (830) 476-5664

Me: It's a real number and me and my friend hailee called it (in irl) and it's fucking hilarious if you love our Lord shrek.

Clem: omg lmao

Me: also if you want the same sweater I have you can go to omocat on Instagram and scroll threw their website and see the sweater I got I'll put a picture to show you what the sweater looks like

Me: also if you want the same sweater I have you can go to omocat on Instagram and scroll threw their website and see the sweater I got I'll put a picture to show you what the sweater looks like

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Me: this isn't a sponsor ship or whatever I just really love this sweater lmao also I got a medium and it's huge on me lol

Clem: uwu that's a cute sweater

Vi: yeah bab uwu

Aasim: what even is this chapter?

Violet: gay,,,

Louis: I knew you were gonna say that lmao

Vi: you dont know shit lmao

Clem: babs pls don't fight :<

Vi: Oki bab I luv u UwU

Louis: Me two uwu

Clem: *blushing uwu*

Me: UWU

Aasim: wtf is this

Mitch: UwU

Ruby: UwU

Brody: UwU

Aj: UwU

Marlon: leave a uwu in the comments to pay respect UwU

Omar: UwU

Willy: UwU

Tenn: UwU

Ghost lee: UwU

Ghost boat god (kenny): UwU

Clem: LEE? KENNY???

Ghost lee: Hi sweet-pea uwu

Ghost boat god (kenny): Hey clem uwu

Clem: *Cries* UWU I MISSED YOU TWO I LOVE Y'ALL

Ghost lee & ghost boat god (kenny): we missed you too and we love you more uwu

Clem: no you don't uwu I love you two more uwu

Ghost lee: nope uwu 💓

Ghost boat god (kenny): we've gotta go clem but we will be bacc in the next part uwu

Clem: I'm now sad uwu :(

Ghost lee: sorry sweet pea but we'll come bacc soon love you uwu

Clem: love y'all two uwu 💙 bye :(

Ghost lee & ghost boat god (kenny): bye uwu


TWDG [Truth or dare s4]CLOUIS & VIOLENTINE &lt;3Read this story for FREE!