Bab 33

1.1K 35 3

  Di dalam kereta Tengku Arif.. Tengku Arif terus membaringkan tubuh Tyqa di bahagian tempat duduk belakang .. Selepas selesai membaringkan Tyqa dibahagian tempat duduk belakang tengku Arif dan Tengku Mikhail terus memulakan perjalanan menuju ke rumah Ummi dan Walid mereka. Semasa dalam perjalanan pulang kerumah family mereka berdua, Tengku Mikhail yang sedang memandu itu pun berkata...

  " wei Arif aku sebenarnya kesian tengok budak perempuan nie, tak pasal-pasal dia jadi mangsa pasal nak langsai segala hutang-hutang pakciknya itu, apa lah bod*h punya orang tua yang macam itu, sanggup jual anak saudara nya demi nak langsaikan hutang dekat kau... Ish dah tua-tua pun perangai mengalahkan setan.. " kata Tengku Mikhail dengan sinisnya yang sedang memandu kereta itu.

  Tengku Arif hanya lah tersenyum sinis bila mendengar kata-kata Tengku Mikhail itu...

" huh... Orang tua itu sanggup buat apa-apa sahaja asalkan hutang nya itu dapat dilangsaikan dengan apa cara sekali pun, termasuk lah menjual anak saudara dia nie.. " kata Tengku Arif dengan sinis nya sambil memusingkan kepalanya kearah belakang untuk melihat keadaan Tyqa.

  " bila lah budak kecil nie nak sedarkan diri?.. huish... " kata Tengku Arif lagi sambil memusingkan badannya kehadapan kembali.

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Read this story for FREE!