Bab 28

1.1K 34 0

   Selepas menghantar Doktor Aiman keluar gudang.. Tengku Arif dan Tengku Mikhail terus menuju ke dalam bilik rehat untuk melihat keadaan Tyqa..

Di dalam bilik tersebut, Tengku Mikhail terus menanyakan soalan kepada Tengku Arif...

  " woi Arif, apa yang kau katakan tadi itu betul kew?.. " Tanya Tengku Mikhail kepada Tengku Arif yang sedang duduk diatas sofa.

Tengku Arif hanyalah tersenyum sinis kearah Tengku Mikhail  dan Tengku Arif hanya lah buat isyarat untuk mendiamkan diri daripada menjawab soalan Tengku Mikhail tersebut...

Tengku Mikhail masih tak berpuas hati bila melihat Tengku Arif mendiamkan diri nya itu..

" ish, kau nie kan, aku tanya jawab lah, aku nie abang kau tau, bukan orang lain pun... " kata Tengku Mikhail ...

  Tengku Arif hanya lah tersenyum sinis sambil menutupkan mata nya itu... Lalu dia pun berkata..

  " nanti lah aku bagitau kat kau, sekarang nie aku dah ngantuk lah wahai abang ku sayang.. " Kata Tengku Arif sedang memejamkan matanya itu.

Tengku Mikhail hanya lah mengelingkan kepala nya sambil tersenyum kecil bila melihat tingkah laku Tengku Arif itu, faham benar dengan perangai Tengku Arif itu..

 






















































































#bersambung....








































































#update²... #update   😂😂

#apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay...

#kalau nak tau kisah selanjutnya nantykan sambungan dari sis okay yunk²....

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Read this story for FREE!