Bab 11

10.6K 261 1
                                    

   " hello Haris, dah lama aku cari kau akhirnya kita berjumpa jugak iya, dah puas melarikan diri kewHaa Haris?.. " Kata Tengku Arif sambil tersenyum sinis.

  Haris yang mendiamkan dirinya kerana merasa ketakutan dan gelisah. Tengku Arif dan Tengku Mikhail tidak berpuas hati terus menarik lengan baju Haris terus menuju keluar dari kedai makan sementara itu Tengku Mikhail meletakkan duit sebanyak 50 Ringgit di atas meja makan tersebut.

  Tengku Arif dan Tengku Mikhail terus menuju kearah kereta sambil menarik lengan baju Haris. Setibanya di tempat letak kereta Tengku Arif, Tengku Arif terus membuka pintu di tempat duduk belakang, dan dia terus menolak Haris masuk didalam kereta, manakala Tengku Mikhail terus menuju masuk kedalam kereta ditempat duduk pemandu dan Tengku Mikhail terus memandu kereta menuju ke gudang mereka.

  " Haris... Haris... Haris, kau fikir kau boleh lari daripada aku kew hah?.." kata Tengku Arif yang sedang menampar muka Haris ditempat duduk belakang.

Tengku Mikhail hanya melihat dari bahagian cermin hadapan saja. Tengku Mikhail hanya lah tersenyum sinis.

  Setibanya di gudang Tengku Mikhail terus memberhentikan kereta dan Tengku Mikhail terus menuju kearah tempat duduk belakang untuk membantu Tengku Arif menarik Haris keluar dari kereta.

Didalam gudang Tengku Arif dan Tengku Mikhail terus menarik Haris menuju ke arah satu bilik untuk seksaan. Haris meronta-ronta mintak dilepaskan tapi dengan pantas Tengku Mikhail menumbuk perut Haris.

  Setibanya didalam bilik seksaan Tengku Arif terus menolak tubuh Haris dengan kuat sehinggakan Haris jatuh tergolek kebelakang. Tengku Arif terus menyepak tubuh badan Haris yang masih terbaring di lantai sementara itu Tengku Mikhail terus menyuruh orang suruhannya untuk menyiapkan barang yang patut untuk dilakukan kepada Haris.























        



            Bersambung.....



























#sorry lambat update....

#sis takde idea huhu...

#selamat membaca sis ucapkan....

#nantykan sambungan dari sis...

#nak tau apa akan terjadi nantykan sambungan dari sis okay yunk²...

#jangan lupa follow @eyqahakita97 and votes sekali okay yunk²....

#take care yunk²....

#sorry cgt² lambat update kali nieee.. Idea tak berape nak adeee....

#thanks yang Pm sis and Dm sis kt Ig dan sms sis hargai cgt².... Thanks yang comment and yang baru follow sis tuuu...  😘😘😘

#nantykan sambungannya okay yunk²...take careeee.... Assalamualaikum.....

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Where stories live. Discover now