•ONE• : Intro

354 71 277
                                                  

[ 29 May 2019 ]

Intro again? Whatever.. Hai guys!! I'm back with a new talk.

Talk yang lama klishe sangat, so unpub talk tu. Aku pub talk baru.

So, anybody know me? Sape yang baca talk sebelum ni taulah aku macam mana en. Hahahahahaha.

So , sesiapa yang tak kenal lagi aku. Meh cek perkenalkan diri.

Nama aku fizah.

Korang boleh panggil aku fiza, fiz, pizza haa macam nama tàlk aku gitu.. hahaha dominos pun boleh, semua jenis pizza kau boleh panggil aku.  Hehe

Kalau tak nak panggil nama di atas tu, korang boleh panggil Hara. Uhu. Kalau tak nak jugak halah lantak kau lah budak.

aku rasa korang dapat agak, k aku perempuan. Aku tau username aku comel, k tiber.

Ok aku tak tau nak intro ape lagi..

Haaaaa, lupaa! Aku budak johor. Muhahahahaha sape johorean. Kita geng. Highfive sikit.

So, anak-anak.. any questions? Drop the comment below. Meh kenal-kenal. Muah

Adios babe!!

pizza's talkWhere stories live. Discover now