bab1

1.7K 39 3
                                          

Di suatu tempat tinggal lah sebuah keluarga 'Dia ' aka mafia terkuat dan ditakuti.

"korang nak main dengan aku kan. Jom start game " dengan pandangan sinis 'Dia ' bagi

Pelayar di ambil 'Dia ' pergi ke arah manusia yang di ikat .'Dia'mencabut satu satu kuku manusia itu

Arhhrhh

Arhrhh

"tolong jangan seksa aku macam nie " air mata jantan sudah mengalir  si perkhianat

"nie baru sikit kau jangan risau .aku buat perlahan sahaja. Kite main2 dulu. Nie balasan untuk perkhianat macam kau " dengan sinis nya 'Dia' berbicara

Anak2 buah 'Dia' hanya mampu pandang  takut terhadap 'Dia'. Kalau diorang masuk campur. Diorang akan jadi ganti.

"jaga dia jangan sampai terlepas. Kalau terlepas korang jadi ganti. Faham" 'Dia ' terus langkah keluar dari bilik seksaan tu

************************************

Morning dunia yang penub kejaman and kecaman. Apalah masalah korang nie pagi2 dah mula mengutuk orang nie lah manusia zaman sekarang xpenah abis dengan kutukan diorang.

Hai. Aku NUR QHAIRINA AMISYA. umur aku 18 tahun depan nak masuk 19 tahun.

Aku mula langkah ke dapur. Mencari mak aku. Huhuhu

" Mak oooooo Mak"

"mak ang ada kat luar tu tengah bergosip dengan makcik tipah kau tu"

"assalamualaikum  ,ayah"

"Waalaikummusalam, rina. Anak kesayangan ayah. Baru nak bangun budak bertuah nie .matahari duk terpacak atas kepala baru bangun. Anak dara apa nie. Ayah pun tak tau nak cakap apa dengan perangai kamu nie dina"Encik johan. Tulh bapak aku. Mula dah bebel dia tu

"maaf lah ayah. Semalam tak dapat tidur dok pikir pasal semalam "balas aku

"kan ayah dah pesan tak yah pikir pasal tu lagi orang dah taknak kite xyah terhegeh2 sangat paham rina" marah encik johan

"paham ayah"


*ok x

I FALL IN LOVE MAFIA Where stories live. Discover now