Bab 7

1.7K 83 0

Jarum jam sudah menunjukkan pukul 1.30pm. Lunch hour. Tengku Arif, Tengku Mikhail,Tengku Farhan dan Tengku Bella bersiap untuk keluar makan seperti biasa.

" Wei Arif, cepat lah cakap nak keluar lunch." kata Tengku Mikhail.

" ish.. Jum lah amboi tak sabar nampak? ." kata Tengku Arif sambil tersenyum sinis

Tengku Mikhail hanya lah menayangkan muka menyampah dekat Tengku Arif dan Mereka berempat terus keluar dari syarikat dan mereka terus menuju ke arah kereta Tengku Arif. Yang terletak di tempat parking khas untuk Tengku Arif.

Suasana restoran kelihatan padat dengan pelanggan. Nasi di dalam pinggan Tengku Arif masih banyak hanya terusik sedikit saja. Kepalanya masih ligat berfikir tentang projek yang baru diterimanya tadi.

" Arif kau kenapa?. " tanya Tengku Mikhail.

" aku terfikir kan pasal projek yang baru kita dapat tu. Aku dapat rasakan ada orang yang tak puas hati dengan kita. Lebih baik kita berjaga-jaga. Kau kena ingat kita nie banyak musuh." kata Tengku Arif.

" insyaallah, sama-samalah kita berhati-hati, kalau ada yang cuba buat hal dengan projek tu memang mereka cari pasal lah. " kata Tengku Mikhail.

Tengku Farhan dengan Tengku Bella hanya lah menganggukkan kepala tanda sokong dengan kata Tengku Mikhail.

" dah, sekarang nie kau makan, kejap lagi kita kena jumpa walid dekat tempat biasa." kata Tengku Mikhail.

" okay. " kata Tengku Arif.

Tiba-tiba Tengku Farhan bersuara.

" Wei kau rasa walid nak jumpa kita sebab apa ea?." tanya Tengku Farhan sambil menyedut air tembikainya itu.

" Aku pun tak tahu nanti mesti walid akan bagitau dekat kita semua. " kata Tengku Mikhail.

Selepas selesai menjamu selera,mereka berempat terus menuju masuk ke dalam kereta dan terus menuju ke tempat walidnya, seperti dijanjikan tu.

Di dalam kereta Tengku Mikhail sedang menghubungi anak-anak buahnya dan anak-anak buah Tengku Arif, bagi memaklumatkan kepada mereka supaya mengikuti mereka berempat dengan segera.

" setibanya ditempat yang dijanjikan mereka berempat keluar daripada kereta dan menuju kearah pintu gudang yang berada ditengah-tengah hutan. Iaitu gudang milik Tengku Dato Sri Danny

Berhampiran pintu masuk gudang banyak anak-anak buah Tengku Dato Sri Danny mengawalsi di setiap penuju kawasan.

Di hadapan pintu masuk utama semua anak-anak buah Tengku Dato Sri Danny memberi tunduk hormat kepada Tengku Arif, Tengku Mikhail, Tengku Farhan dan Tengku Bella. Dan Mereka berempat terus menuju masuk kedalam gudang untuk bertemu dengan Walid mereka iaitu Tengku Dato Sri Danny.















Bersambung....





#sorry lambat update

#sis takde idea cangat

#btw cmne bab kali nie?? Huhu

#sorry bab pendek huhu

#huhu

#jangan lupa vote and follow sis @eyqahakita97

#nantykan bab akan datang daripada sis

#take care yunk²

#selamat membaca yunk²

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Read this story for FREE!