thirteen

2.7K 131 41

App Instagram
Direct Messages

charlottedeann
hey have you talked to brandon today?
1:34pm

charlottedeann
.....
2:00pm

vivrobinson
sorry i just got out of class!
2:30pm

vivrobinson
but no i havent talked to him today but i usually don't till class ends

charlottedeann
mhmm

vivrobinson
mhmm ? i dont have reasons to lie but mhmmmmmmmmmmmmmmmmm

App Messages

viv 🦋
no offense but your girlfriend is bitchy today

b 🐝
i know

viv 🦋
oh so u ignoring her on purpose?

b 🐝
not ignoring more so lagging

viv 🦋
what is the point of that?

b 🐝
it's not all bad

viv 🦋
the two of you need to work your shit out and i dont think she likes me

b 🐝
she doesn't

viv 🦋
oh thanks brandon (:

b 🐝
i'm kidding idk she probably doesn't tho 😂

b 🐝
she just doesn't like that i talk to you as much as i talk to her she calls you my second girlfriend

viv 🦋
well b you could let her know i have no interest in being sister wives LOL

b 🐝
she knows she's just being petty about it but she just needs to meet you

viv 🦋
eh idk

viv 🦋
i already get nervous meeting new people and feeling like i have to prove myself is gonna make it so much worse

b 🐝
then she'll just figure it out herself i wont make you uncomfortable

b 🐝
hey are you going to our concert in canada?

viv 🦋
yeah! kékéli and elom too hehe

b 🐝
elom is basically the child of the group

viv 🦋
you're not lying

viv 🦋
he can be annoying but i'd kick anyone's ass who hurt him

b 🐝
i cant wait to see you

viv 🦋
it's awhile from now but me either

COMPLICATED ⇄ BRANDON ARREAGA¹Where stories live. Discover now