Prolog

3.4K 171 5

Nurul auliya atiqah merupakan seorang anak yatim piatu sejak ia kecil lagi..dia telah di jual oleh pakcik sedaranya kepada Tengku Arif ...untuk melangsaikan hutang nya dekat tengku Arif ..

Tengku Arif Rayyan Lee.. Dia adalah seorang ketua mafia yang terkuat dan paling terpengaruh didalam dunia mafia.. Dan dia jugak merupakan seorang ahli perniagaan terkenal di seluruh dunia..

Tolong.. Tolong jangan apa apakan saya.. Tolong saya nak balik lepas kan saya.. Tolong.. Pakcik pakcik tolong tyqa pakcik.. Tyqa nak balik ikut pakcik .. Pakcik jangan pergi pakcik tolong tyqa pakcik.. Kata tyqa sambil menjerit dan menangis..

Woii diam laa budak kecil.. Kau buat bising jew.. Kau kena ingat yang pakcik kau dah jual kau dekat aku.. Kau dengar tak nie budak kecil..  Mulai sekarang kau hak aku.. Kau kena dengar cakap aku.. Aku dah beli kau dekat pakcik kau.. Dia hutang aku.. Jadi dia takda duit nak bayar.. Itu yang dia jual kau kat aku.. Faham budak kecil.. Kata tengku Arif sambil merenung tajam kearah nya..

Teresak esak tyqa menahan tangisan dan sedu sedan itu mengenangkan nasib dirinya sekarang nie..

*Hye² macam mana dengan prolog??  Okay tak??  😂😂

*jangan lupa vote yew yunk² sekalian. 😘😍

*nantikan permulaan cerita what husband ku ketua mafia. Dari sis😎😘

*jangan lupa follow sis sekali @eyqahakita97 tau .. Thanks yunk² 😍😘

*selamat membaca diucapkan. 😉😄

#ôkâý $ëしâmâT mëmßâçâ ýúñk² $í$


        

What Husband Ku ketua Mafia😱( SLOW UPDATE ) #Wattys2018 & #Wattys2019Read this story for FREE!