bab 11

2.7K 39 0

Nadine pov

" Abang ! abang kat mana? " aku menjerit memanggil Adrian. Dah satu rumah aku cari dia ni , tapi takde. Ting . Telefon ku berbunyi menandakan ada pesanan masuk.

From : Hubby 💕
Goodmorning sayang . Im so sorry sebab tinggal sayang. Tadi ada hal penting di office. Nanti abang balik. Take care okay my fruitheart ! Love you muah muah !

Office office office ! tuje kerja dia. Heilah , susah juga dapat laki CEO ni .

To : Hubby 💕
Takpe sayang , im okay. Okay i will take care of myself. Jangan lupa makan ubat . Sayang dah letak di briefcase abang. Siap tau kalau skip makan ubat. Ok love you more ! muahhhhhh

aku meletakkan telefon di meja . Em sekarang nak buat apa ek ? bosan la duduk rumah je. hah! keluar la shopping ! yeahh !

Aku mendail nombor Adrian. tutttt tutttt

" Assalamualaikum abang ! "

" Waalaikumslam sayang kenapa ? "

" Sayang nak keluar shopping boleh ? bosan la duduk rumah je. " Aku memanjakan suara.

" Emm , kejap abang fikir dulu. Sayang dengan sape ? "

" Sorang jelah. Bolehlah abang "

" Okay fine . Tapi jangan balik lewat. Before 5 pm you must at home okay? "

" Sure abang. Thank you. k sayang nak siap2 bye love you ! "

belum sempat Adrian membalas aku mematikan panggilan. Hehehe kejam

-----------

Di pavilion mall

No one pov

Nadine memasuki mall yang terkenal itu. Sebenarnya dia takda pun nak beli apa-apa. Saje je nak kelaur ambil angin.

Sepanjang di sna, banyak mata-mata yang tidak lepas memandang Nadine. Dengan muka yang menawan begitu siapala yang nak tolak rezeki untuk melihat.

Nadine berjalan ke setiap kedai tanpa perasan dengan mata-mata yang melihat. Tiba-tiba pinggangnya dipeluk dari tepi.

" Woi apa ni pegang-pegang ??!!" Nadine ingin melayangkan tamparan padunya ehh ehhh Adrian ?!!!

" Abang ! " Nadine memeluk Adrian dari tepi. Tekejut bercampur kelakar. Nasib sempat brek tu tamparan. Kalau tak bengkak jugak la pipi laki aku ni.

" Abang buat apa kat sini ? Dah lah kejutkan orang . Nasib tak sempat tau tampar tadi."

" Abang tak sedap hati nak biar sayang jalan sesorang. Ni betul dugaan abang. Ramai betul yg dok liat sayang macam nak makan. ish sakit hati abang tau! " Adrian memuncung kan mulut. Alooo comelnya laki aku ni. nadine memeluk pinggang Adrian dengan erat.

" Ish abang ni. Mereka boleh liat sayang jelah. But im yours ! muahh" Nadine mencium pipi Adrian sekilas.

" Nakal ek ." Adrian mencuit hidung Nadine dan membalas ciuman di pipi Nadine. Mereka tak persan ramai yang senyum-senyum melihat adegan yang mereka buat.

My Precious WifeWhere stories live. Discover now