16

485 23 3

"Bestkan cerita tadi"

sunyi....

"Lainkali boleh kita keluar macam ni lagi"

sunyi.....

"Terima kasih tau sebab teman aku harini"

sunyi....

"Lah kenapa diam je ni?"

OPSS

lupa aku dah jahit mulut kau semalam...

HEHE

Macam mana nak jawab soalan aku.

Itulah, sayang, mulut kau dah cantik. Tapi yang keluar semuanya dusta semuanya sampah.

Lainkali jaga elok elok mulut tu okay. Sebelum cakap fikir dulu.Jangan asyik nak sakitkan hati orang je. Orang lain pun ada perasaan .

Jangan sampai aku buat lagi macam ni.Tau

DENGAR TAK?!

JAWABLAH!!

ASAL KAU TAK JAWAB?!?!

Eh lupa mulut kau kan dah kene jahit

HEheHEhe


Horror StoriesWhere stories live. Discover now