bab 10

4K 36 0

Media : Adrian dengan pakaian pejabat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Media : Adrian dengan pakaian pejabat


" Sayang ! tie abang mana ?! " jerit Adrian dari tingkat atas membuatkan Nadine terkejut. Heilah suami. suara mengalahkan mak-mak.

" Ada tu haa kat wardrobe laci kedua. " Nadine juga turut menjerit dari tingkat bawah sambil kaki berjalan ke tangga.

Adrian bergerak ke wardrobe dan membuka laci almari yang ada di situ. Niktai berwarna hitam dicapai. Sepadan dengan baju kemejanya warna putih dan seluar slack warna hitam. Penampilan basicnya ke office.

" Dah jumpa ? " tanya Nadine sambil berjalan menuju ke tempat Adrian.

" Dah. Tolong pakaikan sayang. " Adrian menghulurkan tienya kepada Nadine. Nadine dengan muka menyampah menurut sahaja arhan suaminya.

Mata Adrian tidak duduk diam dari menjelajah muka isterinya sambil tersenyum. Tolong kawal diri Ad , tak ke office nanti kau.

" Dah siap. Hensemnyeeeee suami sayang ni ! " Nadine mencubit kedua pipi Adrian sambil digerak kiri dan kanan. Dia melabuhkan ciuman di dahi Adrian.

" Ehem biasalah , laki siapa jugak. " Adrian membalas ciuman di dahi Nadine. Dia menarik Nadine ke dlam pelukan. Dicium segenap muka isterinya . Buat bekal katanya.

" Okay dah dah . Nanti abang lambat pulak. Kan ada meeting harini. Dah jom " Nadine menarik tangan Adrian menuju ke bawah tempat parking kereta. Nanti kalau dibiarkan tak ke office la jawabnya.

Adrian menuju ke kereta Audi R8nya. Adrian suka memakai keretanya yang itu walaupun banyak kereta yang lain bersusun di garaj seperti suzuki swift ( Nadine punya ) Honda Civic , Ferrari , BMW dan banyak lagi kereta jenama terkenal.

" Sayang jaga diri elok-elok tau. Jangan skip makan. Kalau abang tau sayang skip makan. Siap sayang. " pesan Adrian tegas .

" Yeye, sayang tau la. Dah pergi sana. shuhh shuhh "

" Halau nampak . em yelaa . Abang pergi ."

" Hahahaha macam budak-budak. byeee sayang dear hubby ! "

" Bye sayang , i love you ! " Adrian masuk ke dalam kereta dan menghidupkan enjin.

" I love you too syang ! " Lambai Nadine kepada kereta Adrian yang keluar dari kawasan rumah.

" Haih ! tak sampai 2 minit Adrian pergi aku dah bosan dan rindu em " keluh Nadine. Hehehe Manja betoii kau ni Nad.

-----------

Tok Tok !
Pintu pejabat Adrian diketuk.

" Come " ujar Adrian.

" Assalamualaikum Ad "

Adrian terhenti dari membuat kerjanya dan mendongak melihat siapa yang datang. Sudah tentulah dia. Malas je Adrian nak melayan. Salam hanya dibalasnya didalam hati.

My Precious WifeWhere stories live. Discover now