James Cameron & Freemason/Illuminati : Part I

282 2 0
                                    

Ini adalah satu penjelasan secara dramatik perkaitan antara kerajaan rahsia Amerika-Dajal dengan kejadian-kejadian pelik yang berlaku di dunia hari ini. Ia akan membawa anda kepada persoalan:

*Kisah kerjaya James Cameron (pengarah terkenal, menghasilkan filem-filem blockbuster seperti Titanic, Terminator, dan The Abyss) yang berkait dengan konspirasi plan Dajal dalam bidang mindcontrol.

*Projek-projek rahsia Amerika seperti MK-ULTRA, Philadelphia Experiment, Mindcontrol, Phoenix Project, HAARP dan lain-lain.

*Penglibatan organisasi rahsia (secret society) seperti Freemason dalam memandu puak-puak elit Amerika yang dijadikan kambing hitam atau hamba suruhan Dajal Laknatullah dalam merealisasikan impian Dajal menjadi Raja atau Tuhan Palsu di Bumi.

*Sejarah Freemason dan Illuminati, strukturnya dan puak-puak yang terdapat di dalamnya.

*Dan banyak lagi...

Rencana ini dipersembahkan dalam bentuk penceritaan bebas, dimana pengolahannya bercabang-cabang dan padat dengan informasi. Bacalah dengan teliti, dengan minda yang paling terbuka. Ini adalah rentetan kepada artikel-artikel yang pernah tersiar di dalam MistisFiles. Anda tidak perlu terkejut dengan artikel sebegini jika anda seorang pembaca Al-Quran dan Hadis Nabi. Ini adalah 'paperwork' Dajal dalam menjalankan pelbagai fitnah di Bumi.

-MO

Filem TITANIC keluaran James Cameron telah diterima oleh ramai manusia yang menyaksikannya sebagai salah satu filem yang berjaya di dunia ini. Ia telah berjaya memaparkan kesan-kesan yang telah membelenggu manusia dari aspek penggambarannya dan juga dari segi emosinya. Walaupun ada manusiayang telah mengesan kelemahan dalam sudut teknikal pembikinan filem itu, aspek pemaparan emosinya adalah lengkap sekali. Apakah sengaja dirancang begitu? Ada pihak yang berpendapat penggambaran kesan emosi dalam Titanic sengaja telah dimanipulasi untuk memaparkan kesan kegembiraan, kesugulan, kekeliruan, terperanjat dan marah di kalangan mereka yang menontonnya.

Kesan memanipulasi ini adalah satu aspek yang menarik daripada kesan kerja Encik Cameron. Bagaimana cara pun yang telah dilakukannya, kesan kerjanya itu elah menghasilakan ssesuatu yang menakjubkan dan mengikut Cameron ia merupakan satu kesan biografi hidupnya. Cameron lahir di Kapuskasing, Ontario Canadi pada 1954. james Cameron membsar di Niagara Falls. Dia memang cekal untuk melakukan yang terbaik sekali. Tidak kiralah apakah kerjanya itu kerja kelasnya ataupun permainan yang disertai bersama teman-temannya. Seperti yang tercatat dalam biografi rasminya: zaman kanak-kanaknya telah mencetuskan satu keazaman untuk melangkahi halangan hidup yang perlu dihadapinya yang akhirnya membantunya di zaman ramajanya.

Di waktu yang sama dalam lipatan sejarah, seorang insan lain yang berkongsi nama Cameron sedang berusaha mengkaji perilaku manipulasi kemanusiaan untuk kajian saintifik yang tertentu. Insan ini bernama Dr. Donald Ewen Cameron. Dr. Cameron memulakan kerjayanya dalam bidang psikologi sebagai seorang pembantu di Pejabat Perkhidmatan Khas (Office of Special Services - OSS), menyoal siasat para banduan Perang Dunia Kedua. Antara beberapa pesakit terkemukanya ialah Rudolf Hess, yang telah memandu pesawat udara German untk memasukki ruang udara Britain bagi tujuan menghasilakan kedamaian di antara Germani dan Pasukan Bersekutu. Hess telah ditawan, dipenjarakan dan kemudiannya disoal-siasat oleh beberapa pakar psikologi, termasuklah Dr. Cameron. Kebanyakan kajian Dr. Cameron tertumpu kepada teknik yang mampu mengubah dan mengawal polar perilaku manusia. Kajian beliau itu telah juga dihasilkan daripada beberapa kajian penyelidikan yang terlaksana ke atas banduan di pusat tahanan perang Nazi Jarman yang dibawa ke Amerika Syarikat setelah tamatnya Perang Dunia Kedua itu. Kerja-kerja itu telah dilaksanakan oleh OSS di bawah satu operasi yang diberi nama 'Operation Paper Clip'.

Dalam tahun 1950-an kejayaan Dr. Cameron telah meloncatkan namanya untuk dilantik sebagai Ketua American Psychological Association (APA), Canadian Psychological Association (CPA) dan The World Psychological Association (WPA). Pada masa itu, OSS sudah bertukar nama atas arahan President Harry Truman dan dikenal pula dengan nama Central Intelligence Agency (CIA). Sememanngnya pada 1947 Dr. Cameron telah diberikan kontrak oleh CIA untuk terus melakukan kajian dalam manipulasi perangai/kelakuan di bawah satu nama projek berjodol 'Bluebird' dan 'Artichoke'. Projek ini akhirnya dikenali dengan nama MK-ULTRA pada tahun 1953.

RAHSIA & KONSPIRASIWhere stories live. Discover now