thirty-four.

2.5K 65 36
                                    

(here's a bonus for y'all Taehee shippers)

@marsh.mallow

mallow

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

marsh.mallow: To all the boys who called me ugly today:
sorry honey, but you have been mistaken. I think you were talking about yourself? come on dude, stop being so cocky about your ugliness.

liked by sol.min, taehyungie, and 650,843 others

comments:

honey_bear: YES GURL YOU TELL THEM

ghad_: how to be Nahee?

habbyjerrimy: you're so dumb, I wasn't talking about myself.

marsh.mallow: ^hey dude. stop lying, you're nose will get longer. oh wait, it already is.

sol.gram: ^^DEADDDDD

my_alien21: ^^^ OMG CAN I BE YOU PLEASE?

taehyungie: these guys need to see an optometrist, like how can they insult such a queen?

marsh.mallow: ^You're killing me omg

taehyungie: ^^I'll bring you back to life then ;)

tatabb: ^^^ *sniffs* Taehee is that you?

sol.min: ^^^^ haha, how sweet...

_

taehyungie
HAN NAHEEEEEEEE

marsh.mallow
KIM TAEHYUNGGGG

taehyungie
HIIIIIII

marsh.mallow
HAIIIII

taehyungie
WHATCHA DOIN

marsh.mallow
TALKING TO YOU WHAT ELSE

taehyungie
idk, smelling your clothes?

marsh.mallow
lol why my clothes

taehyungie
They smell pretty good

marsh.mallow
wait
what
did you perhaps..

taehyungie
smell you when we met up?
maybe

marsh.mallow
Kim Taehyung you are so peculiar

taehyungie
THAT'S OPPA TO YOU

marsh.mallow
okay, TAEHYUNG

taehyungie
you know what, I won't even try😂

marsh.mallow
Ik, I'm the best at honorifics

taehyungie
YEAH TOTALLY

marsh.mallow
well hbu
whatcha doinn

taehyungie
smelling Jungkook's hair
I wanna smell urs tho

marsh.mallow
Ur acc so creepy
EW

taehyungie
Ik u want me to

marsh.mallow
no I dont

taehyungie
Yes u do

marsh.mallow
I don't

taehyungie
U do

marsh.mallow
I
don't

taehyungie
U
Do

marsh.mallow
Yes I do

taehyungie
No u dont

marsh.mallow
wait what

taehyungie
Ur username makes me crave for marshmallows y'know

marsh.mallow
same

taehyungie
How could u

marsh.mallow
huh

taehyungie
U made me hungry

marsh.mallow
for Jungkook's d-

taehyungie
Want to get hit with a doorknob?

marsh.mallow
I meant Jungkook's DVD player

taehyungie
SUREEEEE

marsh.mallow
YEAHHH

taehyungie
u know what's weird

marsh.mallow
your mind? yea ik

taehyungie
Well yeah
BUT SERIOUSLY

marsh.mallow
wat

taehyungie
I find that my conversations with you are more...fun than the conversations I have with your sister

marsh.mallow
why is that?

taehyungie
Idk, I just seem to enjoy talking to you more than her

marsh.mallow
yea ik my sister can be so boring
but I thought you liked her?

taehyungie
For some reason I'm not feeling it

marsh.mallow
huh
wdym

taehyungie
I cant seem to convince myself that I still like her
It faded

marsh.mallow
oh...
so no more Taemin?

taehyungie
Aha nice one
But yeah...I guess no more Taemin

marsh.mallow
well she kinda thinks ya still like her

taehyungie
Oh
Well um
Tell her I don't

marsh.mallow
okay :)
I'll tell you what she say after ok

taehyungie
Yeah :)

_

OOOOHHHH Y'ALL GON BE SHOCKED WHEN U READ THE NEXT CHAPTER

I THINK

I HAVE A GOOD PLAN >:)

*does an evil witch laugh that sounds nothing like an evil witch laugh because I just sound like a dying animal*

instagram | btsWhere stories live. Discover now