BENİMLE ALAY ETMEYİN !!!

16 1 7

Şarkıyı 2:30 dan başlatın sizleri çooook seviyorum hikayem 6 okunma olmuş !! ben 3 okunmayı zor alır diyordum tekrar sizleri çok seviyorum  vote and yorum jebal ( oy ve yorum lütfen).

3 ay sonra;

Koreyi sevmeyen kişilerden nefret ediyorum !! 

AllahAllah sen ne karışırsın benim işime salak.

SB( salağın  biri ) : yaa niye dinliyon şu salakları beynine yazık Alev.

B: Sana ne !sırf saçlarını boyatıyorlar ve sizden daha güzel/ yakışıklı oldukları için onları kıskanmayın!

SB: biz mi onları kıskanacağız bak Zeynep bile onları dinlemeyi bıraktı o bıraktıysa sende bırakırsın. 

B: sussana bi sen .

SB: aman senlede hiç konuşulmuyor.

  B: konuşma git kendin gibi insanlarla konuş. 

SB: aman konuşma :

2.5 saat sonra ; 

B: anne acıktım yemekte ne var!!!

AN( annem): yemek yapmadım!!

B: ben noodel almaya gidiyorum o zaman .

AN: tamam git.

İG:niye niye yani ben mi ... nese bunu düşünme alev ahhhhh!! olmu yor sürekli aklımda benimle alay etmeyin bu şarkıları dinlediğim için ama bir gün gelecek  hepiniz konserime geecek hatta v.i.p bolümünde oturmak için konser lerime bilet bulmak için can atacaksınız ama be  ben sizi görmezden gelecağim bakın görün ben de bir idol olucam çok zor olsada ki olmayacak .

K(kasiyer( umarım doğru yazmışımdır)): hanfendi para üstünüz 

B: ha p-pardon dalmışım teşekkür ederim, iyi günler, kolay gelsin.


Bende Bir İDOL Olacağım !!!Read this story for FREE!