5

2.1K 253 1
                                    

" Saya sudi . " jawab Jungkook lalu memberi senyuman manisnya ke arah Sua . Sua meneguk air liurnya . Sua menundukkan kepalanya . Kakinya yang tersarung kasut tumit tinggi berwarna putih itu dipandang dengan perasaan bercampur baur . Dia tidak mahu berkahwin dengan lelaki yang membeli nya ini !

" Yoon Sua , adakah anda sudi untuk menerima Jeon Jungkook sebagai suami kamu ? " soal paderi itu membuatkan jantung Sua berdegup kencang . Sua menggeleng , matanya dipejamkan lalu menjerit , " Sa - saya tak sudi ! "

Semua yang ada di dewan itu terkejut dengan jawapan Sua , Sua turut terdiam . Sua memandang sekeliling , dia menunduk tanda meminta maaf lalu memandang ke arah paderi yang juga terdiam kerana terkejut itu .

" Ma - maafkan saya . Maksud sa - saya , saya su - sudi . " jawab Sua tidak ikhlas , dia mengeluh perlahan .

" Baiklah , kamu boleh mencium pengantin perempuan . " paderi itu memandang Jungkook lalu mengangguk kecil .

Jungkook mendekatkan jaraknya dengan Sua lalu menarik pinggang Sua untuk mendekatinya . Dia mendekati mulutnya ke arah telinga Sua . " Now you're really official mine , so I don't want to see you cry again tonight . " bibir pinkish Jungkook mencium bibir milik Sua yang dicalit gincu berwarna merah itu lalu memejamkan matanya .

Kerana terpaksa , dia membalas ciuman Jungkook dengan hati yang tertutup .

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

✄ t o b e c o n t i n u e

Ⓒ kawan yang dijual ↬ jungkook btsWhere stories live. Discover now