two°

1.2K 137 99
                                                  

"bAPAK PEDAS GILA NERAKA SIAAAAA"

"AH LIDAH AKU TERBAKAR"

"AIR AKU MANA BABI, AIR AKU MANAA"

"ALAH BANGANG SIAPA TEGUK AIR AKU"

Jihoon menggaru kepalanya sambil menahan pedas. Air matanya yang bertakung diseka olehnya. Manakala membernya yang lain berebut nak telan air singki.

PROT PROT PROT!

"hA S--SAPE KENTOT" soal Jihoon dengan kepedasan yang masih ada didalam mulutnya.

"AKU" Woojin mengangkat tangan dan Jihoon berlari dan bau punggung Woojin.

"PERGH BAPAK AH KAU DAH TAK KENTUT BAPE TAHUN WEYH" Jihoon menutup hidungnya sambil buat muka jijik. Kot kot la si woojin ni terberak ke aniaya jihoon.

"EH AKU KENTUT TIME NEW YEAR ARITU K. NEW YEAR, NEW KENTUT. KOPETAU" Woojin menjeling sambil berjalan kearah membernya yang lain.

"Ha puas bau kentut orang?" Ejek Jisung sambil meneguk air.

"Puas. Sekarang aku nak naik atas. bYE HYUNG" Jihoon lari naik keatas dengan gembira.

"wOI SETAN, SAPE NAK BASUH PINGGAN HAA" Jisung memanggil jihoon yang sedang lari naik keatas dan dia tahu jihoon akan endahkan dia.

Sesampai sahaja jihoon di tingkat dua, dengan perasaan yang gemuruh, jihoon membuka pintu biliknya.

*:°•○*:°•○

jihoon's

"Ayo" perempuan tadi atau lebih dikenali sebagai 'jin' itu meyapa aku.

Dia memakai dress putih yang aku rasa nampak cantik untuk dia. Dengan rambutnya yang berwarna hitam, kulitnya yang cerah. Cantik dia kalah sajat. Dan aku rasa kalau sajat pandang dia, mesti dia nak jadi laki balik.

Tapi kalau muka cantik, hati cam iblis takde guna jugak.

"Nama kau?" Aku menyoalnya dingin. Aku tinggikan ego aku sebab aku taknak nampak macam aku ni orang yang mudah tertipu walau hakikatnya aku memang mudah tertipu.

"Aih, datang-datang terus tanya nama. Bagilah aku makan ke apa dulu." Dia duduk menghadap aku sambil menyelak rambutnya.

"Meh aku intro diri aku. Ayo wassup, Moon Gayeong here. I really wanna be a swaggy angel, because I like heaven." Dia tunjuk gaya swag dia.

Kenapa ayat dia macam aku penah dengar eh ;-;

"Gayung?" Aku membuat muka pelik.

"GAYEONG LA SAKAI BUKAN GAYUNG" terangnya dengan marah. lorh aku tanya jew, lek la brader.

"Anyways, kau tak boleh duduk sini tau. Bahaya kalau member lain nampak aku dengan kau dalam bilik, berduaan " aku tersengih nakal manakala si gayung tu blur.

"Aku tak terpikir pulak nak duduk sini dengan kau, berduaan. Kalau boleh aku taknak dan tak ingin." Dia memandang ke luar tingkap dan aku speechless.

"eH DAH AH BALIK LA KAU SHUH SHUH" aku menghalaunya yang duduk kat atas katil aku tu.

Tiba-tiba pintu bilik aku diketuk.

"Jihoon? Kau dah mabuk ke lepas makan ramen tadi sampai cakap sesorang?" Daniel hyung menyoal dari luar pintu. Aku tak bagi pape respon untuk daniel hyung sebab aku tengah gelabah suruh si gayung ni sorok tapi dia boleh pulak jelir lidah, eh eh aku bantai gak kang minah ni.

genie ; park jihoonWhere stories live. Discover now