Wanna Touch it?

5 0 0

You: Hey

Stranger: Hey

You: Whats up?

Stranger: nothin much, you?

You: Just tired, whats your name? (Straight forward I know)

Stranger: (Insert name), you?

You: Emily :)

Stranger: NO FUCKING WAY

You: YEAH FUCKING WAY.Want proof, ask me something you think only Emily would know

Stranger: Does rocel despise popcorn???

You: Yes

You: Sometimes

Stranger: HOW DO YOU KNOW

You: I'M EMILY AND I'M ALSO ON THE PHONE WITH HER, DO YOU NEED MORE PROOF

Stranger: Yess

You: Ok ask away

Stranger: What time were you and Rocel born? frfr

You: The time I don't know but the day I do. I was born December, 14, 2000 and she was born April 11, 2001

Stranger: SHE WAS BORN 2002 ANYONE KNOWS THAT

You: THIS BITCH LIED TO ME IMMA KILL HER

Stranger: NO

You: Well is there any way I can prove it's me frfr

Stranger: Tell rocel to follow me on instagram

You: Whats your insta

Stranger: @homeboycar

You: K, just told her

Stranger: OH MY GOD YOUR REALLY HER

Stranger: EMILY AAGGGHHH

You: Yep, so how have you been?

Stranger: I was calm but i think i just shit myself

You: Um, does it smell thats the only for sure way to know

Stranger: Kinda

You: Oh, check yourself before you wreck yourself child

Stranger: Ummm i shit myself...

You: Oh lord, Rocel asked if you really did

Stranger: Yeah :$ :$

You: O.o Ok then might wanna change, don't you

Stranger: i wanna talk to you first

You: Ok then

Stranger: Hehe its squishy

You: Bro...tmi

Stranger: Naaah

You: I don't know how to respond to any of this. Rocel asked if you're wiggling your butt around

Stranger: i sprayed air freshener in the room and in my pants hehe. I was

You: Ok then

You: She's dying

Stranger: My poop is greenish hehe

You: Bro!

You: I just ate!

Stranger: Wanna touch it ;)?

You: THAT'S DISGUSTING

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

WHAT THE ACTUAL HELL FUCK?! NO I FEEL SICK NOW I CAN'T EVEN.... YOU GUYS. WHY YOU DO DEISH TO ME?!?  WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?!?!?!

~Emily (Obviously)

Omegle Chats 103Read this story for FREE!