CHAPTER 1

54 6 20
                                    

(Someone pov)

"KIM LIA"jerit aku

"Ooh Jungkook oppa!! Annyeonghaseyo, dah lama ke oppa tunggu Lia?" Tanya Lia.
"Haah, oppa dah lama tunggu Lia. Kenapa Lia lambat harini? Selalunya Lia yang sampai dulu dari oppa." Tanyaku.

"Oh.. Lia bangun lambat tadi. Ni semua salah Luhan oppalah. Tak kejut Lia." Ujarnya. Aku hanya senyum dengar jawapannya

Buat pengetahuan semua, sebenarnya Lia ni yeojachinggu aku. Terkejut tak... Tak payah terkejut sangatlah.

(Author: oi oi kau dah habis mengarut ke?
Jungkook: Dah2 mari kita teruskan >_< )

"Oppa? Oppa?! Oppa!!" Aku tersedar dari lemunan. "Oppa ni kenapa, dari tadi Lia panggil oppa tak dengar. Lepas tu tersengih macam kerang busuk dah kenapa? Oppa fikir pasal apa? Oppa dah ada yeojachinggu lain ke? Oppa curang dengan Lia ke? Ni yang aku tak suka dengan perangai Lia ni . Cemburu tak bertampat.

"Oppa Lia tanya ni. Jadi betullah oppa dah ada.......

Belum sempat dia habiskan ayat dia aku dah mencelah." Oppa mana ada yeojachinggu lain selain Lia. Oppa cuma terfikir, Lia ni comel bila cemburu." Sambil cubit pipi Lia."Oppa sakitlah!! Betul eh oppa tak ada yeoja lain."tanya Lia.

"Tak ada" ujarku.
"Betul?" Tanya dia kembali.
"Betul tak ada. Dahlah jom masuk kelas. Kata lambat.
"Iyalah jom, tapi kelas oppa belah sana. Kelas kita ke arah yang berbezakan?" Sambil menunjuk ke arah yang berbeza.

"Haahlah tak apalah. Oppa pergi dulu. Annyeong."sambil melambai ke arah Lia. "Annyeong oppa. Jumpa waktu rehat nanti"melambai ke arahnya kembali.

(Suho pav)

"Ish mana Lia ni,selalunya dia yang datang awal. Kalau boleh sekolah beĺum bukak pon dia nak datang" bebel aku seorang diri. Nasib baik harini Mr Lee lambat masuk "Oii... kau mengumpat aku eh" aduh sakitnye bahu aku. "Siapa yang pukul aku ni" sambil pandang belakang."Opss Lia dah datang,dia dengar ke aku kata tadi" kata hati aku. "Oii.. aku tanya ni, boleh pulak kau mengelamunkan" ujarnya.

"Eh Lia bila kau sampai?"sambil tersengeh. "Baru je. Kau cakap apa tadi? Tanya Lia.

"Aku cakap apa?" Habislah aku kalau dia tahu apa yang aku cakap." Kau ingat aku tak tahu apa yang kau cakap. Kau cakap
'Kalau boleh sekolah belom bukak pon dia nak datang'. Kau ingat aku pekak?"ujarnya .Aduh macam mana dia tahu apa yang aku cakap?kata hati ku."Eh mana ada aku cakap macam tu" kata ku.

"Kau tak payah nak menipu eh. Aku lempang kang baru tahu." Kata Lia." Eh eh aku gurau je apa yang aku kata tadi. Janganlah marah ? Tak comel. Kata aku hanya untuk sedapkan hati dia je. "Nasib baik kau ni comel tau, kalau tak dah lama aku smakdown kau."sambil dia cubit pipi aku. Aku comel? Perasan sekejap.

(Author: Suho aku bayar kau bukan untuk kau perasan comel.
Suho: Hehe jangan lah marah gurau je...
Author: -_-.....)

Tiba2 Mr Lee masuk
Mr Lee :  Sorry lambat masuk. Ok sekarang kita mulakan kelas kita . Buka m/s......

Yaeh bias author dah keluar. Suho oppa!!!! Hehe sorry kalau tak best

Vote n coment k....

~ Annyeong ~

ONLY YOU, SUHO Where stories live. Discover now