OSH-04

1.1K 161 21

[Sehun pov]

Muka lelaki di hadapan aku ni menjadi sasaran penumbuk aku yang kali ke berapa aku bagi pun aku tak tahu.lelaki ni memang cari nahas dengan aku.dah lah nama dia tak dapat di kenal pasti boleh pulak tetiba datang serang aku dari belakang!

panas betul hati aku ni!

nak gaduh luar sekolah lah..ni nak jugak burukkan nama aku dalam sekolah.tak tahu ke yang nama aku ni dah sedia buruk dalam rekod sekolah?

"kau nak apa hah kacau aku?!!"

nampak kan aku tengah marah??walau pun muka aku ni hanya tayang muka poker.

macam dah nazak budak ni..

"aku hanya buat apa yang di suruh.."

belum nazak lagi..dari segi suara masih boleh bernafas dengan baik lagi..

"siapa arah kau?"

dia diam.dia main krik krik sia!

"aku hanya menjalankan tugas."

lah bernyawa lagi..dah lima minit diam aku ingat dah goal.

"kau ingat kau dalam kem tentera?kem polis??kalau manusia tu suruh kau makan tahi pun kau makan lah??"

aku pandang dia yang sedang bersandar di dinding.dia tersenyum senget.

"kalau terpaksa,aku buat.but the way..kerja aku sudah hampir selesai..aku nak cakap yang boss aku suka Ye Seul.dia nak rampas Ye Seul dari kau!"

mungkin betul orang cakap yang aku ni baran sebab budak ni dapat satu lagi penumbuk padu punya aku bagi dekat rahang kiri dia..

dan..

mereka dah rancang semua ni..

kerana..

"OH SEHUN!!JUMPA SAYA DALAM BILIK DISIPLIN!NOW!"

ohh shit!

aku jumpa dalang kejadian ni..memang bersepai muka dia aku kerjakan!

Monday,28 August 2017

Shah

[C]StayRead this story for FREE!