OSH-03

1.2K 170 19

[Ye Seul pov]

Apakah motif anda yang sebenarnya wahai Oh Sehun?apa motif kau bawak aku balik rumah kau ni?adakah hanya untuk menjadi bibik tak berbayar?anda memang kejam!!😤

aku hanya menyapu sampah.Sehun pula hanya baring sambil melihat aku buat kerja.bukan nak membantu!boleh pulak dia baring siap sila panggung sambil menikmati buah strawberry.tercekik padan muka!

eh!tak!tak!jangan tercekik nanti aku susah hati..kesian buah hati aku ni..

dia bangun duduk.aku menyimpan segala peralatan mengemas.peluh yang merintik di dahi aku kesat.

"duduk sini.".Sehun mengarahkan aku duduk di sebelahnya.aku hanya menurut sebab aku memang nak duduk.penat mengemas.korang kalau tahu mengemas,kau akan rasa kepenatannya macam aku rasakan sekarang ni.

"penat?"

soalan KBAT mana kau rembat ni Oh Sehun?!!

"tak..".aku sandarkan badan di sofa.sungguh aku tengah penat sekaeang ni.

"oh baguslah.boleh naik bilik aku basuh bilik air.dah dua minggu tak basuh tu.."

WHAT?!

weyh kenapa manusia ini sebegitu kejam?!

aku hanya menurut.sampai hati kau Hun!

"kira okey aku sampai hati..kalau sampai kaki aku dekat muka kau?tak ke hodoh nanti?"

aku garu kepala..

"macam mana awak boleh baca isi hati saya ni??"

"dah kau cakap guna mulut aku dengarlah..cuba kau cakap dalam hati.takdenya aku dengar."

okey..aku yang nampak bangang di situ.

tak pelah..demi Sehun,aku sanggup cuci tandas.agak-agaklah kan..tandas dia macam tandas awam tak??

"cuci bersih-bersih tau!pagi tadi aku nak mandi ada lipas terbang berkeliaran dalam jamban tu..!"

OHMAIGOAT!!LIPAS TERBANG??!!SERIOUS TAAGUNEE INI MANUSIA!!

******

[Sehun pov]

Aku hanya menahan ketawa apabila terdengar jeritan Ye Seul dari tingkat atas.tandas tu tak lah kotor mana..aku dah basuh malam semalam cuma pagi tadi lepas aku mandi aku suruh driver letak lipas dalam tandas tu.

saja nak dengar suara comel dia..

nak tolong..

tapi tulah..aku geli dengan lipas.karang aku pengsan siapa nak angkut aku naik atas katil??

Ye Seul tu dah lah tak besar mana.keding je aku tengok.aku kene sumbat banyak makanan dalam mulut dia ni..

aku hanya memandang ke arah Ye Seul yang turun dari tangga sambil mengelap peluh di dahi.

penat ya sayang..??

kesian dia..HAHAHAHA

aku bawa segelas air kosong untuk dia.aku tak kejam sangat okey.

"nah"

muka poker harus.tak cakap terima kasih terus dia teguk air sampai habis.penat betul budak ni.

"pergilah balik rehat.."

"hmm.."

aku hanya memerhatikan saja langkahnya.tak ada masa aku nak hantar dia balik.rumah sebelah je..

muka Ye Seul stress.

sorry sayang..aku takde niat nak buli kau..

eh!bukan takde niat..niat ada cuma tak banyak..

Saturday,26 August 2017

Shah

[C]StayRead this story for FREE!