I.N 4

24 0 0

Reina hanya memeluk tubuh melihat mereka menari manakala kawan yang lain mengikut sekali menari.Reina ketawa kecil saja melihatnya artis korea ni.kekadang mereka membuat lawak sesama dia orang.reina melihat semua staff mereka semua ketawa melihat gelagat lawak dari dia orang.mungkin staff sudah biasa dengan sikap mereka seperti budak.reina memandang ke arah ryosuke yang juga memeluk tubuh memandang saja ke arah kumpulan korea tu.phone reina berbunyi membuat reina mengeluarkan phone dengan segera.

'manager rikimaru?'bisik hati reina segera mengangkatnya.dia mula melangkah keluar dari bilik tu dan di perasan oleh ryosuke.

''konichiwa reina-san''

''konichiwa manager-san''

''macam mana kerja kamu reina?okay di sana?''tanya manager tu membuat reina ketawa mendengarnya.

''saya okay manager..tiada masalah lagi buat masa ni''kata reina menyeluk tangan kirinya ke dalam poker baju sejuknya.keaadan di luar sekarang tersangat la sejuk sehingga mampu boleh keluar asap di mulut.

''hai..bukan apa..saya risaukan awak saja..job yang saya bagi ni sepatutnya orang yang lain dapat bukan awak..tapi awak nak saya tiada pilihan bagi saja dekat awak''kata manager rikimaru ke reina.reina mengeluh saja mendengar.

''saya okay manager..jangan risau pasal tu..kawan-kawan saya pun ada sekali dengan saya..dan pasal ni bukan salah manager juga..saya sendiri nak job ni kan..repeat that i want that job'kata reina dengan senyum sedikit apabila kawan-kawannya terlibat juga dalam hal ni.

''hai..saya dengar abang awak raizo ada dapat job..betul ke?''tanya manager tahu selok belok keluarga reina.

oleh sebab tu dia berani bagi ke reina job ni.kalau tak bagi juga walaupun dia perempuan kata nmak jawatan takkan bagi dengan senang kerana kalau latar belakang biasa saja.bukan syarikat tu tak tahu yang reina adalah adik kepada ketua ninja assasins yang di gerunkan doleh orang jepun.mereka mengambil reina kerana tahu reina mampu melakukan dan reina juga mahukan job tu.

''hai..dia dapat job untuk pergi siasat di canada''kata reina ketawa kecil sahaja.kedengaran ketawa dari manger fahamyang di maksudkan oleh reina.raizo paling benci ke canada.katanya menyusahkan hidupnya ke sana kalau tiada reina adiknya.

''dia boleh ke sana?''tanya manager tu lagi.reina ketawa lagi apabila manager tu menyoal lbalik semula hal tu.

''iie..tapi rasa nya dia pergi dengan anakbuahnya yang lain..''kata reina menyandar kepalanya ke dinding dengan ketawa kecil saja.tanpa reian sedar di sebalik dinding tu di dengar oleh seseorag.

''manager-san..saya masuk ke dalam dulu..nanti perasan pula kawan saya yang saya tiada bilik tu''kata reina risau yang dirinya terkantoi dengan [ercakapannya nanti.memang kawannya tahu yang dia dapat job tu realitinya dia sendiri yang job ni.

''hai..kalau ada masalah kewangan apa bagitahu saya..saya akan bank in duit ke awak tahu reina..job ni bukan senang untuk handle..hope awak berjaya reina-san''kata manager membuat reina senyum mengangguk saja mendengar tu.

''hai manager rikimaru''kata reina lalu menamatkan talian tersebut dan mula ingin melangkah masuk.tetiba dia terlanggar sesuatu yang menhalangnya ke depan.reina mengangkat mukanya dan melihat ternyat ianya ryosuke berdiri dengan muka seperti sesuatu ingin di sampaikan.reina yang nelihat tu mengeluh saja lalu menepuk bahu ryosuke.ryosuke menepis nya lalu masuk ke dalam bilik tersebut.

'big trouble'bisik hati reina apabila sorang kawannya mula tahu.

reina melangkah masuk ke dalam dan melihat artis korea tu sudah duduk kepenatan akibat latihan mereka.

Isteriku NINJA?Where stories live. Discover now