Tak Bagi Hadiah Hari Guru

196 9 0


Situasi 1

Cikgu Hajrah: Terima kasih atas hadiah anda.. Kami sangat hargainya.. Takpe.. Sebernarnya kami tak perlukan hadiah pun.. Cukuplah jadi anak murid yang terbaik (tengah berucap)

Cikgu-cikgu: (tepuk tangan)

Ali&friend: Taknak hadiah?

Setahun kemudian
Tamat Hari Guru
Bilik guru

Cikgu Junaidah: Eh Kak Hajrah, kau perasan tak tahun ni sorang pun murid tak bawak hadiah kat kita. Nape ekk? Takda duit ke? Mertua aku datang minggu depan jadi aku perlukan hadiah diorang

Cikgu Hajrah: A'ah la Kak Jun.. Nape ehh? Mertua aku pun datang minggu depan dah la garang, kalau takde hiasan yang mereka bagi Habislah aku..

Ali: Kenapa cikgu tanya gitu?

Abu: Bukan cikgu tak perlukan hadiah?

Zara: A'ah. Kami dah jadi anak murid dah

Sara Mia: Tu sebab tahun ni takda hadiah.

Mat: Kami murid-murid, darjah 1-darjah 6, dah bincang kat whatsapp. No give tu ticher

All Cikgu: HAJRAH!!!!!







Situasi 2

Cikgu Suri Yani: Tak perlu beri saya hadiah tau. (Tengah berucap)

Cikgu-cikgu:(tepuk tangan)

Ali&friend:Taknak hadiah?

Tamat Hari Guru
Dalam Bilik Guru

Cikgu Yumi: Waw! Pinggan antik!

Ustaz Muaz: Waw! Al-Quran baru! Masya-Allah! (Deep pulak author😂😢😭)

Cikgu Suri Yani: Kenapa aku tak dapat satu pun hadiah?

Ali:Sapa

Abu: Suruh

Mat: Cikgu

Zara:Cakap

SaraMia:Tak

Ali: perlu

Abu: beri

Mat:saya

Zara:hadiah

SaraMia:tau

Ciikgu-cikgu: HAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA!! SIAN!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂






Lawak Tak LawakRead this story for FREE!