twenty nine

7K 581 123
                                    

הרוח הקרירה שחמקה לתוך הדירה מאחד החלונות גרמה לצמרמורת לכסות את גופי החשוף. הארי הבחין בכך ומיהר לקום לסגור אותו, אך עשה רק אחרי ששתל נשיקה על תחתית בטני. מביטה בו בחיוך, ציפיתי לרגע שרק יחזור. דבר חוץ מהמגע שלו וממנו.

זוג העיניים הבהירות של הארי הביטו לתוך שלי בעוד שעלה על המיטה בעדינות, מאפשר לגופו החם לנוח על שלי. הוא לא היסס ורכן לעברי, זולל את שפתיי.

הידיים שלו שוטטו על גבי בעודו מנסה לפתוח את סוגר החזייה. אצבעותיו נעו מתחת לרצועות, והוא החליק אותן במורד זרועותיי. נשפתי, כמעט ושוכחת איך לנשום.

הוא התרומם לרגע, מתיישב ומביט בי. הפטמות שלי התקשו, מה שגרם לגבותיו של הארי להתרומם. חיוך הופיע על שפתיו בעוד שסקר כל נקודה בגופי, לומד אותי.

הוא נשף, שומר על קשר עין איתי. הוא ידע שאהבתי את זה יותר מהכל. "את כל כך יפה, אפילו יותר מידי יפה," הוא מלמל, "זה הורג אותי."

לא מחכה רגע, הוא שומט את החזייה לרצפה, מחייך ומצמיד את שפתיו אל שפתי בשנית, יונק את שפתי התחתונה לתוך שפתיו. התיישבתי, אוחזת בצווארו של הארי בעודי מעמיקה את הנשיקה.

הרשתי לאחת מידי לעבור על בטנו החשופה, מבחינה בכך שהוא התקשח. הוא הניח יד אחת על גבי בעודו משנה תנוחה במהירות, מרים אותי ומושך אותי לחיקו. השפתיים שלו התנתקו משלי לפתע, רק כדי לעבור לצווארי. הטלתי את ראשי לאחור, נושכת את שפתי בעונג.

הידיים שלו נחו על ירכי בעודן יורדות מטה בכל שניה שעברה, ומבלי ששמתי לב הוא כבר הסיר את התחתונים שלי, מניח אותם על צד המיטה. מרגישה את שיניו ננעצות בצווארי, קימרתי את גבי, מאפשרת לעצמי להתענג על כל רגע כזה.

ללא רצון לחכות עוד, תפסתי את פניו של הארי בשתי ידי והצמדתי את שפתיי בחזרה לשלו, מאפשרת ללשוני לחדור לתוך פיו. הידיים שלו לחצו על מותניי, מה שגרם לאנחות לבקוע מפי. המגע שלו הטריף אותי.

הארי התנתק לפתע, נושם בכבדות. הוא הצמיד את המצח שלו לשלי, משאיר את העיניים שלו עצומות.

הבטתי בו, מעריכה את היופי הנהדר שלו. הוא היה נראה כמו יצירת אומנות מוצלחת, כמו יצור אלוהי ללא שום יכולת לתאר את היופי שלו. השיער שלו ארך מעט, הלסת שלו הייתה מחודדת כתמיד והפנים שלו התכסו בשלל זיפים קטנים, ולא יכולתי לשקר - אהבתי את זה.

הרשיתי לעצמי לרכון לעברו, שפתיי נצמדות לצוואר העבה שלו. נישקתי כל נקודה אפשרית, מתעכבת על החלק העליון בצווארו. הנשימות שלו רק הפכו לכבדות יותר ויותר, והעובדה שאני הייתי הסיבה לכך הדליקה אותי לגמרי.

Dalliance / Harry Where stories live. Discover now