kavga

4.9K 225 25

SU'YUN AĞZINDAN
Karşımızdaki masada babamlar ve yanlarında da üç tane kadın vardı. İnanmıyorum. Böyle bir şeyi annemlere ve bize nasıl yaparlar şimdi diyecem ki iş yemeği ama kadınlardan birisi benim babamın ellerini tutuyor. Kızlara baktığımda gözlerinden ateş çıkarıyorlardı. Hemen kızlara dönüp
_gidip hesap soralım. Dedim. Gamze
_tamam hadi dedi ve hızlıca yanlarına gitmeye başladık. Yanlarına vardığımızda bizi farketmediler. Artık birbirlerine nasıl odaklanmışlarsa... Rüzgar direk yumruğunu masaya geçirdi. Babamlar ve kadınlar birden irkilip Bize baktılar. Ben
_burda noluyo baba?.dedim. Babam
_kızım bak açıklayabilirim dedi. Ben de
_bekliyorum dedim. Babam şaşırdı tabi. Dinlemeden gideceğimizi sandı. Sonra toparlanıp
_kızım bu hanımefendiler bizim iş arkadaşlarımız .dedi. Rüzgar
_madem İŞ arkadaşlarınız neden el ele tutuşuyorsunuz? Dedi. Babam
_kızım sus lütfen yanlış anladınız. Dedi ben daha fazla dayanamayarak babama
_ne yanlışı baba açıkla diyorum açıklamıyorsun gerçekten sana inanmıyorum. Dedim kızlara dönüp
_hadi gidiyoruz. Dedim. Kızlarla restorandan çıkarken babamların bize seslenişlerini duydum ama aldırmadım ya nasıl böyle bir şey yaparlar üstelik annemlerle birbirlerini çok seviyorlardı. İnanmıyorum ya. Neyse biz kızlarla sahilde sinirli bir şekilde yürürken ben olanları düşünüyordum. Rüzgar birden
_kızlar sakın belli etmeyin takip ediliyoruz. Dedi. Normalde bizim telaşlanmamız lazımdı çünkü dokuz yaşımızdan beri takip edilip kaçırılmamıştık. Evet dokuz yaşımızdayken kaçırıldık tamam dövüş dersleri alıyorduk ama fayda etmemişti. Sonuçta karşımızda izbandut gibi adamlar ve biz de dokuz yaşımızdaydık. Zaten babamlara sinirli olduğum için biraz kafa dağıtmalıydık yani bizi takip edenleri bir güzel benzeticektim. Ben arkama bakmadan
_kızlar bir ara sokağa girelim ve orada işlerini bitirelim dedim. Gamze
_he o kadar kolaydı arkamızda beş kişi çaprazımızda dört kişi ve son olarak güzel kardeşim şu an bize doğru beş kişi geliyor yani toplamda on dört kişiler. Rüzgar konuşmaya başladı
_kızlar hepimiz dört kişi alalım zaten diğer ikisi de kaçar. Dedi. Ben
_gercekten mallaştın Rüzgar hiç kaçacağa benzemiyorlar. Dedim. Gamze
_bence Su'yun dediği gibi ara sokağa girelim. Hem baş edemezsek bizi sahiplerinin yanlarına götürecekler. Orda da babamlara haber veririz. Dedi. Rüzgar
_ben onlara haber vermem. Biz başka bir şey düşünelim. Ben
_düşünecek bir şey kalmadı bize doğru geliyorlar koşun kızlar bir ara sokağa gidelim. Dedim ve koşmaya başladık. Arkama baktığımda onlar da koşmaya başladılar. Ah hadi ama nerde bu ara sokak. Madem yok biz de açıktan hallederiz işimizi. Ben
_kızlar şimdi başlıyoruz. Arkamızı dönüp duracağız dedim. Hemen arkamızı dönüp durduk bizim durmamızla onlar da durdular. Gamze adamlara seslenip konuşmaya başladı
_ee ne duruyorsunuz karşınızdayız yoksa korktunuz mu? Dedi. Adamlardan birisi
_sizden mi korkucağız ah yapma ama küçük kız gel de sana nasıl dövüştüğümü gösteriyim. Dedi. Gamze
_sen gel ben sana nasıl dövüştüğümü gösteriyim bu arada sahibine bir ara uğrayıp kızıcam tasmanı gevşetmiş. Demesiyle adam atağa geçti ve diğerleri de bize doğru koşmaya başladılar hayır yani kimse de yardıma gelmiyor. biz de adamlara doğru koşmaya başladık. Bir ara Gamze'ye baktığımda Adam Gamze'ye yaklaşıp durdu. Adım atıp tam yumruğu geçirecekken Gamze boğazına yumruğu geçirdi tabi adamın nefesi kesildi. Gamze hemen adamın suratına yumruk attı sonra adamın erkekligine tekme atmasıyla adam yere düştü. Bunu gören diğer köpekler de Gamze'nin üstüne doğru koştular. Gamze hâlâ adamı dövüyordu. Ben hemen bir tanesini gözüme kestirip üstüne atladım. Ben bana doğru gelen adam yumruk atacakken kolunu ters çevirdim elimle koluna vurduğumda (hani tuğlaları elleriyle kıranlar varya onun gibi) adamın kolu kırıldı ve bağırmaya başladı. Ben tam arkamı dönücekken suratıma aldığım yumrukla yere düştüm. Adam üstüme çıkıp ardı ardına yumruk atarken bacağımla erkekliğine tekme,atmamla ağzı 'o' şeklini aldı. Ben fırsattan istifade bir tane daha erkekliğine tekme attım ve adam bayıldı. Bu sefer iki adam üstüme gelmeye başladı. Ve bir tane daha eklendi. Resmen kapana kısılmıştım ben ortalarıma gectim adamlar aynı anda atağa geçtiler bir tanesi bana tam yumruk atacakken hemen eğildim tabi adam da kendi arkadaşına yumruk atmış oldu. Sonra birden üçü de beni havaya kaldırıp kafama bir şeyle vurdular adi köpekler kafama aldığım darbeyle kendimden geçtim ve son gördüğüm şey Rüzgar'ın bir tane adamı yerde yumruklamasıydı. Ve en nefret ettiğim şey oldu kendimi karanlığa bıraktım...

EHEHE NABER GENÇLER BİR YENİ BÖLÜMLE DAHA KARŞINIZDAYIZ. UMARIZ Kİ BEĞENİRSİNİZ. BU ARADA BÖLÜMLERİ KISALTTIK. BÖYLE DEVAM ETCEZ İTİRAZI OLAN VARSA BİLDİREBİLİRSİNİZ.
VOTE + YORUM = DAHA HIZLI YB BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE

SEVGİLİ ÖĞRETMENİMBu hikayeyi ÜCRETSİZ oku!