kentang ditag lagi! ( ̄∀ ̄) tapi kentang nak mintak maaaaaf sebab kentang tak ingat siapa yang tag kentang ;-;



Tag 1 daripada siapa kentang tak ingat ;-;

Tag 1 daripada siapa kentang tak ingat ;-;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


1. Nur Dhania bt Hafizuddin .

2. Yoongi :3

3. both :3

4. siapa Mark Lee HAHA maaf, Mark Tuan, kentang pilih anda( ̄∀ ̄)

5. awak, username awak pun kentang lupa ;-;

6. sebelah rumah 🙈🙈

7. abe jeman?💞

8. bakat?

9. Yoonmin ( ̄∀ ̄)

10. Yugyeom :3

11. lebih daripada 155cm?

12. nak tau tak, hari tu en  kentang pergi pasar malam setia alam tau, lepastu masa beratur kat satu gerai ni, KENTANG JUMPA MUKA CINA SEBIJIK MACAM NAMJOON! tapi kentang malu nak mintak selfie(dah lah ada awek dia kat sebelah) jadi dia blah camtu je ;-; jadi, kalau dapat jumpa Namjoon dekat cinema, kentang tanak ulang balik kedunguan kentang kat pasar malam dulu ;-;

13. konsert gegar vaganza pum takpernah jejak even dekat dengam rumah ;-;

14. tbh kentang tak tengok pun MAMA taun ni ;-; cuma sempat tengok abangtan kat youtube je malam tu ;-;

15. mcd ada jual fries. kfc jual mashed potato. soalan peni ;-;

16. Lee Min Ho ;-;

17. kentang tak kenal awak jadi..HAHAHAHA

18. sabah sarawak pun tak pernah pergi wak ;-;

19. jeruk kat dalam burger king pun kentang tak suka apatah lagi makan kimchi ;-;

20. buat apa nak tengok muka kekentangan kentang? ;-;

 buat apa nak tengok muka kekentangan kentang? ;-;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[c] unknown | pjmRead this story for FREE!