Jimin's



-------



qtyoon♥


jeman, aku tak jumpa kafeteria ;-;

aku lapar ni woi ;-;



kau tak jumpa?

tapi kafeteria betul betul sebelah dewan fizik tadi .__.

itulah, tadi aku mintak saing sekali ngan aku tamo :p




qtyoon♥

LAHHH YEKE?

PENIPU PUNYA BUDAK GIGI ARNAB!🔥

dah lecture nak jumpa aku sat.


gigi arnab? Kook?

dia cakap kafeteria kat mana? .__.



qtyoon♥

BLOK F🔥🔥🔥

AKU JUMPA BUDAK TU, AKU PATAHKAN GIGI DIA TU🔥🔥🔥



aigoo

chill yoon, chill

jom aku belanja kau makan aiskrim untuk sejukkan hati

eh tak payah, awak tengok aja muka saya tentu awak dapat tenangkan hati ><




qtyoon♥


jeman, aku tengah lapar ni

aku telan jugak pipi tembam  kau tu -..-

ekarang kau amek gambar kafe tu senang aku nak cari.

malas dah nak tanya orang -..-




ok sat

ayy dia ni nak jugak tengok muka hawt ite


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


qtyoon♥


orh aku tak suruh amek gambar muka kau lah siot

aku nak gambar tempat tu -..-

p/s : kau tak hawt, tapi comel.


AHAHAHAHA

dari pergi situ, baik awak ke hati saya ><💕



qtyoon♥


jeman, gentle aku kebulur gila sekarang ni.

lagi craving dengan pau bila tengok pipi kau🔥

potongkan sikit pipi kau bagi aku makan boleh minnie?💕💕



o..kay.. ;-;

kejap ya biar aku yang cari kau ;-;

pipi aku paling precious selain abs aku so..jangan berani berfikir nak makan ;-;



qtyoon♥


huh, awal sikit ya.

kalau tak siap kau akan kehilangan pipi belah kiri atau kanan (*¯︶¯*)



ehe, jadi pipi kiri atau pipi kanan yang kau nak aku cium dulu? ( ̄∀ ̄)







qtyoon♥


dem jeman.

✔✔




---------


oh ya, anda tahu, adakah saya dan namjoon berjodoh(*¯︶¯*)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

oh ya, anda tahu, adakah saya dan namjoon berjodoh(*¯︶¯*)

oh ya, anda tahu, adakah saya dan namjoon berjodoh(*¯︶¯*)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LIHATLAH SENYUMAN KAMI

KUASA KAMI

💕💕💕💕

[c] unknown | pjmRead this story for FREE!