thirteen

315 48 14

jap jap jap tergoda kejap . bukan kejap , lama lama . aish hoshi kuaja ehm

-

" hahh hah . Aduih penat jemah ~ "

Aku mengambil botol air di tepi beg aku . Weih penat k lepas berlari nak pi sekolah ni .

Yoongi punya pasai . Motor dia rosak lepahtu dia kata siapa lambat sampai sekolah , kene jadi hamba pemenang sampai esok .

BruhH taknak aku .

Punyalah semangat aku pecut . Rupanya dia steady je jogging . Sakai habis ketiak aku basah . Nasib baik tak nampak sangat kuaja .

" weih apani yoongi . Punya semangat aku lari , kau leklek je . "

" siapa suruh kau percaya . Kalau kau menang pun , jangan haraplah aku nak jadi hamba kau . Sila ninggal . "

Dia jalan dengan swagnya melepasi aku . Eh abang sape kuaja sangat ni hah ?

LahHh abang aku ke ?

Tak sangka pulak abang aku tu . Aku mencebik lalu berjalan biasa memasuki sekolah .

" neomu neomu neomu , neomu neomu neomu neomu ~ "

Hah berneomu neomu lah aku nyanyi lagu ioi ni hakhak -^-


" MIN SOOAH ADIK MIN YOONGEH ! SINII KAUUUU !! "

Terhinjut bahu aku bila ade orang jerit nama aku . Aku memandang depan .

Hyejin ? Dengan tiangsz ?

Aku berhenti berjalan . Pahal ni semua dah mengah mengah lari kat aku ?

" woi dah kenapa ni ? Terpekik terlolong nama aku . Taulah aku famous haklah ~ "

" pale hotak kau famous . Kejap , oksigen hah hah . "

Kk terpaksa lah aku tunggu kejap . Kesian sohabat itew ni takde nafas . Hok aloh ~

" lambat lagi ke woi ? "

" okayy dah . Weh sooah , boleh aku mintak satu benda ? "

" padia padia ? "

Aku mengangkat kening . Pebenda yang hyejin nak ni woi ?

" tapi kau janji tunaikan ? Cakap dulu janji ke tak ? "

" hah iyelah aku janji . "

" YESSSSS !! "

Janji je lah . Mana tau benda best ke en . Maleh aku nak tunggu lagi huhu .

" kau dah janji eh . Ingat tu . Okay , datang prom night . "

Sheyt . Ini tidak adil , tidak adil bagikuuu ~

" pahal pulak . Alahai aku maleh lah nak pakai dress bagai ni . "

" ahh takde takde . Kau dah janji tadi hah hah . "

( C ) Say Yes | Ksy Where stories live. Discover now