CHAPTER 54:LOVE YOU

4.6K 299 27
                                    

"Heying akan ok ke?"tanya suho memandang ke arah jimin yang mendukung heying.

"Ok kut"jawab chanyeol risau,entah apa akan jadi dengan saengnya itu.

"Hyung rasa heying akan ok,dah la jom balik,esok kita datang balik"ajak kris badannya yang penuh darah vampire hunter dipandang sepi.

Busuk deh!!bau hangit pun ya.

"Luhan hyung!!!"jerit sehun memeluk badan luhan.

"Nak apa?"tanya luhan memandang ke arah sehun.

"Jom balik thenthun letih"kata sehun manja.

"Alolo yeke?ajum"kata luhan bersama senyuman dibibir.

"Wei d.o!!!"jerit baekhyun mengejar langkah d.o

"Wae?"tanya d.o malas,matanya dah terasa mengantuk,rasanya balik nanti dia yang akan tidur dulu.

"Tunggu la pendek!"jerit baekhyun dan dia mendapat jelingan dari d.o

"Kau nak apa hah!!aku dah la letih ni!!"ucap d.o geram,suka suki dia je cakap orang pendek,ketuk dengan kuali baru tahu.

"Hehehe jangan marah mata burung hantu opppsss!!"terkejut baekhyun apabila dia terlepas cakap.

"Apa kau cakap!!!"tanya d.o geram,dijenggilkan matanya ke arah baekhyun.

"Hehe aku cakap kau comel"kata baekhyun hendak melarikan diri,namun d.o sempat menarik bajunya.

"Huk!!huk!!yak d.o lepas!!"kata baekhyun menahan lengan d.o yang menarik kolar bajunya.

Tercekik dia apa pasal la d.o ni kuat sangat??.

"Rasakan rasakan"kata d.o geram,ditarik telinga baekhyun sekuat hati.

"Omma!!!sakit!!"jerit baekhyun kakinya terkinja-kinja menahan sakit.

Namun d.o hanya membuat tidak tahu,chanyeol yang melihat hanya menelan air liur dengan kasar.

"Jom la balik,sudah sudah la tu bergaduhnya,tak penat ke?"tanya xiumin memutarkan matanya ke atas.

Dia yang paling tua,dan dia la yang perlukan tamatkan pergaduhan d.o dan baekhyun.

"Dae!!!"jawab d.o dan baekhyun,pergaduhan diantara mereka mula terhenti.

Mereka mula berdiri tegak,seakan-akan pergaduhan yang terjadi tadi,tidak pernah berlaku.

Baekhyun membetulkan kolar baju nya,dan dia mendehem seketika sebelum membuat muka selamba.

Manakala d.o hanya menjeling baekhyun,entah apa la baekhyun cuba buat ni??.

"D.o kajja kita balik!!"ucap baekhyun teruja,suara disengaja dicomelkan,dipeluk leher d.o seeratnya.

"Mmm"

D.o hanya mengabaikan baekhyun,dan terus berjalan,walaupun pipi nya sering dicubit oleh baekyun.

"Kyeopta"puji baekyun,ditarik pipi d.o sekuatnya,aish!!geram pula dia tengok pipi d.o ni.

"Yah!!!berhenti jadi yeoja gedik!!!"ucap d.o marah namun baekhyun hanya membuat tidak tahu.

"siapa nak mandi dengan saya!!"tanya tao teruja.

Keadaan yang riuh mula bertukar menjadi sunyi.

Tao mula mengerutkan keningnya,dah kenapa sunyi sepi ni?.

"Waegure??"tanya tao dan tiada seorang pun yang menjawab.

"Aaa...ermmn...hah!!aku nak balik,sapa nak ikut?"tanya chen cuba menghilangkan cengkerik.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now