CHAPTER 48:JEBAL!!

2.8K 221 36
                                    

"Hahahah korang nak tengok satu pertunjukkan tak??"tanya ratu vampire hunter tersenyum penuh makna.

"Kau nak tunjuk apa hah!!orang tua!!"jerkah jin geram,orang di depannya ini patut mampos!!.

"Auch!!sampainya hati awak...kita muda lagi la"kata ratu vampire hunter dengan gedik.

Diletakkan tangan kananya di dadanya,bagai sakit mendengar jerkahan jin.

"Gi mampos!!!"jerit v marah,dihampiri ratu vampire hunter tapi ditahan oleh tuan park.

"V sabar"kata tuan park perlahan,ditolak badan v ke belakang.

Dan kemudian dipandang ke hadapan,riak wajah diseriouskan.

"Kau nak apa lagi??tak cukup kau dah kuasai dunia vampire??tak kan dunia manusia pun kau nak tawan??"tanya tuan park dingin,dipandang ratu vampire hunter dengan wajah yang tenang.

"Hahahaha jiyei bukan apa oppa,jiyei cuma nak darah yeoja terpilih je,kalau dunia manusia ni ermmm"kata jiyei tidak menghabiskan ayatnya,dipandang sekelilingnya dan kemudian dipandang tuan park kembali.

"Tak kut sebab manusia lemah"sambung jiyei sambil tersenyum sinis.

"Aku tak akan benarkan kau ambil yeoja terpilih tu!!"kata tuan park marah,ini dah melebih semua dia nak,kang ada yang kena tendang ni.

"Hahahah alorhh oppa kenapa tak boleh?boleh la~lagipun kan kalau jiyei berkuasa oppa mesti suka jiyei kan?"kata jiyei dengan gediknya,kain gaun yang labuh diangkat sedikit,dan menghampiri tuan park.

Senyuman manis terukir dibibirnya,disentuh pipi tuan park namun tangannya ditepis kasar.

"Jangan sentuh aku!"kata tuan park dingin,dipandang wajah jiyei dengan geram.

"Oppa masih sama macam dulu,dingin tapi jiyei lagi suka"kata jiyei dengan senyuman manis,dipandang jimin dan chingu jimin.

"Hai anak omma"sapa jiyei mesra dilambai tangannya ke arah jimin,namun jimin hanya beriak selamba.

"Sapa anak kau"kata jimin dingin,ikutkan hati dari dulu lagi dia bunuh orang di depannya ini.

Dia tak layak hidup!!.

"Garangnya sama macam oppa"kata jiyei menjeling ke arah tuan park.

"Aku bukan oppa kau,jadi tak payah panggil aku macam tu,sudah-sudah la balik la kedunia vampire kau,jangan datang sini lagi"halau tuan park dengan cara yang lembut.

"Jiyei akan pergi sekiranya oppa jadi suami jiyei"kata jiyei tersenyum manis.

Jimin sudah mengetap bibirnya,penumbuk digemgam seerat yang mungkin.

"Aku tak nak!!hanya yura yang boleh jadi isteri aku!!"kata tuan park tegas.

Mendengar nama itu muncul,riak muka jiyei sudah bertukar bengis,diperhati tuan park dengan geram.

"Yeoja pabo tu!!!hey!!dia dah mati!!!apa yang bagus sangat yeoja tak guna tu!!!!jiyei lagi layak la!!!!"jerit jiyei geram direnung muka tuan park dengan marah.

"Yeoja yang kau hina tu isteri aku!!!dan kalau kau nak tahu dia tak pabo!!!tapi kau!!!setidaknya dia tak main cara kotor untuk memerintah dunia vampire!!!!!"jerkah tuan park marah.

Dia paling pantang ada orang hina isterinya yang paling dia cintai.

"Huh!!kalau macam tu ucapkan ucapan terakhir untuk dia"kata jiyei tersenyum sinis,dipusingkan badannya dan tangan kanannya menunjuk ke arah belakang.

Dan orang suruhan jiyei terus membawa heying yang kelihatan lemah.

Terkejut jimin dan tuan park,jimin sudah menahan kemarahan,macam mana vampire hunter tu boleh buka pintu besi tu??

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now