CHAPTER 47:LAWAN

3K 223 59
                                    

"Kau akan mati sebab naikkan kemarahan aku"kata baekhyun melekatkan dahinya dengan dahi orang di depannya.

"Ouh yeah???kita tengok siapa yang kalah"balas orang di depan baekhyun dengan senyuman sinis.

Baekhyun mengetap bibirnya,tak guna berlagak betul,tak padan dengan botak,ceh!!!podah!!.

"Sesado mana pun kau,kat sini jugak kau senak!!!"kata baekhyun menjerit lantas ditendang di tengah kepunyaan milik orang di depannya.

"Ouh damn it!!!apa...ka...kau...d...dah...b...buat"kata orang di depan baekhyun tersekat-sekat,dikepit kakinya dan tangannya memengang di alat sulitnya,pergh!!senak doh.

"Well kan aku dah cakap,sekarang kau tengok siapa paling tinggi"ucap baekhyun tersenyum sinis,dia mula berubah ke bentuk white wolf.

Dengan sekali cakaran,badan orang di depannya terbelah dua,dan dia mula bersorak gembira.

"Awoooooo!!!!!!"laung baekhyun gembira kerana dapat menghapuskan musuhnya.

Seterusnya di mula berlawan dengan yang lain,terutamanya musuh dia sejak azali lagi iaitu...

Black wolf..

"Hiyarh!!!"jerit jungkook menendang vampire hunter di depannya dengan kuat.

Tersungkur vampire hunter itu ke tanah,jungkook menghampirinya dengan perlahan,kuku yang tajam dicakar dan dikoyakkan kulit musuh.

Akhirnya musuh meronta kesakitan dan selepas itu mati dengan berlumuran darah yang banyak.

"Mampos pun!!"kata jungkook perlahan,dipandang vampire hunter yang lain dengan pandang yang sukar ditafsirkan.

Dia sebenarnya memang suka bunuh vampire hunter dengan kejam,sebab itu hobi dia hehe.

"Eeeiii bila nak habis??tak swag betul"cebik suga mengelak dari dicakar oleh vampire hunter.

"Lawan je la hyung"sampuk jungkook di sebelah suga.

"Sejak bila kau ada sebelah aku ni?"tanya suga pelik,sementara berborak dengan jungkook,tangannya mematahkan leher musuhnya.

Seterusnya mengoyakkan badan musuhnya dengan kejam,darah mula membasahi bajunya.

"Cool!!"puji jungkook menepuk tangannya,teruja la katakan.

Suga membetulkan bajunya dan beriak selamba,padahal dalam hati dah kembang.

"Jangan larit!!!masih banyak lagi!!!"jerit rapmon memberi amaran,serta merta jungkook dan suga menumpukan perhatian.

"Hoi!!alien!!!kau pahal ha!!"tanya v kepada orang di depannya.

"Grrrrr....grrrrrr"jawab orang di depan v dalam bahasa yang tidak difahami.

"Kau cakap apa??dey!!!aku tak faham la"ucap v geram orang tanya elok-elok duk grrr grr..

"Grrrrrr....grrrrrr"jawapan yang sama dijawab oleh orang di depan..

"Kau ni tak gi sekolah ke??dari tadi grrrr...grrrrr...grrrrr,dengan air liur meleleh,anak sapa la ni"ucap v mencekak pinggangnya,dipandang vampire hunter di depannya dengan was-was.

Yela tengok gaya macam O.K.U je?tak sampai hati pula nak bunuh.

"Grrrr grrrr"orang di depan v mula menerkam v dan dicekik leher v sekuat yang mungkin.

"Mak kau hijau!!"jerit v geram,ditendang badan orang di depannya,dan seterusnya mencakar kepala,lengan dan perut.

Habis terburai keluar isi di dalam badan,dan seterusnya mati dalam keadaan ngeri.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now