CHAPTER 1

220 19 0

( pada awal pagi yang indah )

Lisa : ermmmmm ,dah pukul berapa ni  ?.... *tengok jam *  bru pukul 7 : 10 a.m..... Baik saya mandi (^.^).....

( Selepas selesai mandi dan berpakaian sekolah )

Lisa : good morning !!! omma dan oppa....(^v^)

Omma lisa : good morning sayang , jom makan .....

Oppa lisa : hi , saeng jom makan oppa dah lapar ni nnti lwat nk pergi sekolah ....

Lisa : yelah oppa ....

Omma lisa :dah jom makan nnti lewat nk pergi sekolah ...

Oppa dan lisa :nae omma!!!!!

(di sekolah attention high skool )

Lisa :hai guys !!!

Jennie : hai lisa , wae lambat ni haaaaaaa..(¬_¬)

Lisa :sorry  jennie saya tak sengajalah ...(^。^) hehehehe...

Jennie :ikut kaulah ...

?????  : TEPI SIKIT AQ NK LALULAH YEOJA PABO !!!!*tolak lisa sampai jatuh *

Lisa :* jatuh  dan tak kata apa2 *

Rose :WOI ,KAU NI TAK BOLEH CAKAP ELOK2 KE HAAAA...!!!
(`∇´ ) (marah rose kepada namja tu )

Namja 1: woi ! Aq ni Ade nama tahu tak yeoja ...!!

Jisoo :kalu ade nama beritahulah nama kau sial...*marah jisoo kepada namja tu *

Namja 1 : nama aq Kim teahyung puas haaaa......

Jennie :tak lagi ...

V : apa lagi ...... Yeoja pabo ..

Jennie :baik kau mintak maaf Kat chingu aq ni ....baru aq puas ..

V : yeoja yang halang aq jalan ni.
* tunjuk v dekat Lisa *...memang tak lah .* tedang kaki Lisa lepastu blah Cari member  *...

Lisa :Auh........ Sakitnye kaki say a ..

Jennie : lisa kau okey tak ...kalau tak okey aq bawak kau Kat bilik kesihatan

Lisa : saye okey jennie , ni sikit je..... *senyum kat jennie *..

Jennie : kau ni lisa boleh tak kau ni  jangan nk berlembut sangat , walaupun kita ni yeoja. kita tak boleh sangat nk berlembut dengan namja macam tu faham .* hulur tangan kat lisa *

Lisa : *sambut tangan jennie * maaf jennie ,  saya akan cuba ..

Jennie :*mengeluh dengan perangai lisa*




 

Badboy Vs Nerd GirlRead this story for FREE!