CHAPTER 45:LEGA

3.1K 199 12
                                    

MALAM......
(Author wat waktu malam eh heheh)

*******

"Wow!!!"jerit jungkook teruja,dia mula terlompat-lompat.

"Yah!!!jangan jadi seperti budak tadika"ucap jhope dengan gaya yang malas.

Mana tak nya jungkook teruja sebab dapat tengok pengawal vampire banyak,macam tak pernah tengok pulak budak ni.

"Alah hyung~bukan berhari-hari dapat jumpa diorang,setiap kali ada kecemasan je"cebik jungkook orang baru nak teruja,hyungnya sudah membantutkan niat suci dia.

"Dah dah!!tak payah nak berdebat,sekarang jom masuk"arah jin tegas dan semua masuk dengan berdebar.

Agak-agak sebab apa diorang datang sini??.

"Ok semua dah datang ke?"tanya tuan park memandang semua rakyat dia.

"Dae!!"sahut mereka mengangguk.

"Sebelum tu saya nak bagitau kamu semua,bahawa vampire hunter dah turun ke bumi,mesti kamu semua dah tahu kan?"tanya tuan park ada yang mengeleng dan ada yang mengangguk.

"Untuk pengetahuan kamu semua,vampire hunter sedang memburu mate yeoja terpilih,jadi sesiapa yang mempunyai mate yeoja terpilih diminta jaga dia dengan elok,kerana vampire hunter sedang memburu kamu dan mate kamu"kata tuan park tegas,dipandang wajah kerisauan milik jimin.

Dia tahu mate jimin yeoja terpilih,dia tahu semuanya.

Salah seorang dari mereka mengangkat tangan,tuan park terus melihat namja itu.

"Ya kenapa?"tanya tuan park tenang.

"Tuan bukan ke yeoja terpilih susah dijumpai sekarang?masih ada lagi ka mereka?"tanya namja tersebut dengan keliru.

"Ya betul cakap kamu kerana yeoja terpilih ni susah dijumpai dah sekarang,tapi diantara kamu semua anak saya mempunyai mate yeoja terpilih,jadi saya mintak kamu semua lindungi dia dan mate dia boleh kan?"kata  tuan park dengan tenang.

Semua berpaling ke arah jimin,ada yang terkejut,kaku,dan pengsan.

Wow!!jimin hebat sebab menjumpai yeoja terpilih,kerana yeoja terpilih jarang dijumpai kerana spesis mereka semakin pupus.

"Tuan kalau yeoja terpilih ada di tangan vampire hunter,kemungkinan ratu vampire hunter akan lebih kuat kan?"tanya seorang namja yang tinggi lampai dengan ragu.

Yeoja terpilih sapa tidak tahu,semua vampire berebut hendak menghisap darah mereka,kerana darah mereka memiliki kuasa yang hebat,darahnya saja sudah bercampur dengan pelbagai spesis yang lain,ada darah alpha,vampire,white wolf dan miko.

Hebat bukan?jadi mereka adalah golongan yang diburu oleh vampire hunter kerana ingin memiliki kuasa yang hebat.

Sebab itu yeoja terpilih jarang ditemui,hanya orang yang terpilih sahaja yang memiliki dan semestinya mereka amat berkuasa,jangan fikir mereka lemah,mereka terlalu kuat untuk dihapuskan dan terlalu bijak.

"Ya kalau yeoja terpilih berada di tangan ratu vampire hunter,kemungkinan kita semua dalam masalah"kata tuan park memandang semua rakyatnya.

Semua yang mendengar terus menjadi gelabah,suasana yang sunyi tadi kini bertukar menjadi riuh,semua dalam keadaan risau.

BOM!!!!

kini semua mata memandang ke arah pintu,yang dibuka secara kasar,seorang vampire yang berlumuran darah datang ke arah tuan park.

"T..tuan"kata vampire itu lemah.

"Kamu kenapa?"tanya tuan park risau.

"Va.......vampire.....h......hunter..."jawab namja itu tersekat-sekat.

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now