CHAPTER 44:JIMIN CUTE!!

3.5K 207 11
                                    

"Vampire hunter?"tanya heying pelik,vampire pun ada nama ke?bukan semua panggil vampire ke?.

Pelbagai soalan yang muncul di kepalanya,tetapi tidak pula dia menyoal.

"Vampire hunter tu jahat,ketua mereka tu ialah ahli sihir hitam yang gilakan kuasa"jawab jungkook sambil mengunyah nasi pula.

"Jadi kenapa diorang culik saya?"tanya heying tidak faham,kenapa nak kena culik dia pulak?dia manusia biasa bukan vampire yang ada harta pun.

"Sebab mereka nak kan sesuatu dari awak"jawab jimin tetapi dengan nada yang perlahan,yang lain hanya diam membisu.

Mereka tahu jimin berat untuk berterus terang dengan heying,masa heying mula tahu mereka vampire pun dah larikan diri.

Inikan pulak nak berterus terang yang heying ni yeoja terpilih,iaitu yeoja yang memiliki darah yang berkuasa.

Tak ke dia bunuh diri nanti?.

"Huh?awak cakap apa jimin?"tanya heying keningnya mula berkerut,menandakan dia kurang jelas akan apa yang dicakap oleh jimin.

Nak kata tak korek telinga lagi,dah korek dah 3 hari yang lepas.

K stop!!tahu melalut entah ke mana,kembali ke cerita.

"Tak..ada apa apa,palli makan nanti lambat pergi sekolah"sampuk suga gagap,jelas nadanya kedengaran seperti gugup.

Heying hanya memandang semua orang di meja makan,kenapa dia dapat rasakan yang bts macam sorokkan sesuatu eh?.

Hati dia masih tertanya kenapa vampire hunter memburu dia,namun dipendamkan soalan itu.

Tak nak la serabutkan kepala fikir soalan tu,baik makan lagipun masakan jin ni menyelerakan yummy!!!!.

END FLASHBACK...

"Park heying!!"jerit jimin menepuk kedua bahu heying.

Tersentak heying dibuatnya,dipandang wajah jimin dengan blur.

Dah kenapa main tepuk-tepuk ni?sakit tahu tak.

"Hah!!dengar pun penat oppa cakap tahu!!"cebik jimin tak puas hati,disilangkan tangannya di dada dan mulutnya dimuncungkan.

Heying hanya membuat tidak tahu,dicapai komik yang diambil di atas meja v.

"Tak tak tak!!chagi tak boleh baca,oppa ada hal nak cakap dengan chagi"ucap jimin merampas komik di tangan heying.

Terus monyok muka heying,kini giliran heying pula memuncungkan mulutnya.

Jimin hanya memandang wajah heying dengan pandangan nakal,diletakkan kedua tangannya di leher heying.

Heying memandang tingkah laku jimin dengan pelik,ni mamat depan dia ni nak buat apa ni?.

Sepantas kilat jimin menarik kepala heying ke mukanya dan..

CHUP!!

Bibir mereka bersentuhan,terkejut heying dan dengan pantas dia menolak dada bidang milik jimin.

Mukanya mula bertukar merah,ditundukkan kepalanya memandang lantai sambil kedua tangannya menekup mukanya.

Jimin hanya tersenyum senang,best!!itu yang dia dapat rasakan sebab dapat kiss bibir lembut milik heying.

"Apa ni jimin!!!kenapa kiss sa.....shuppp!!baik chagi diam sebelum oppa kiss lagi"belum sempat heying hendak membebel,jari terlunjuk jimin sudah berada di bibirnya.

Dengan segera ditepis jari jimin dan ditekuk mulutnya dengan tangan.

Gila!!!park jimin memang gila!!ada ke patut cium di tempat umum!!😭

HE IS VAMPIRE?? [COMPLETE]Where stories live. Discover now