2

830 43 0


tahun ni ialah tahun akhir bagi Jin bersekolah.. tahun depan Yoongi, 2 tahun lagi aku, Namjoon dan Hobie. aku ni macam eomma diorang pulak. kalau Jimin dan Tae graduate, Jungkook macam mana!? 

peningnya.. aku, Namjoon, Hobie, Jin dan Yoongi bekerja part-time di sebuah cafe. cukuplah untuk tampung hidup kami.. Jimin dan Tae pernah minta izin kami untuk bekerja.. tapi kami x benarkan sebab diorang tu pelajar top10 kat sekolah..

kasut sekolah mereka semua dah buruk.. aku cuba cari 7 pasang kasut untuk mereka.. tapi tak mampu aku nak beli.. aku kerap dengar gosip pasal kami..'keluarga palsu Yoo Minji tu miskin' memang aku miskin, tapi aku kaya kasih sayang

kesian aku tengok diorang.. sebab aku tak jaga diorang elok2, diorang jadi macam ni. pernah juga aku dapat tawaran untuk duduk di orphanage.. tapi Jin tolak.. Aku marah sangat waktu tu sebab tawaran tempat macam tu sekali je boleh dapat..

lama juga aku merajuk.. hari aku merajuk tu, Jin lah yang masak, dia jugak la yang uruskan kerja rumah.. comel pulak bila aku tengok dia mop lantai. tapi x baik kalau aku teruskan merajuk..

HELLO {a bts malay story ver.}Read this story for FREE!